New Super Mario Bros. [DS]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Og vi har en skarp kniv i skuffen her, dere. ;)
 
#22
Var utrolig redd for at DS skulle bli en oppgradert GBA...i den forstand at spillene som kom bare var oppkok på gamle bein. Jeg ble enormt skuffa av spillutvalget til GBA...som i Donald: "Til glede for nye lesere (spillere)" men til ergrelse for gamle. Jeg fikk mine tvil da Super Mario 64 kom ut til DS, men min frykt viste seg heldigvis å være ubegrunnet! Dette spillet virker originalt og gjennomført...og det at det er bygd på samme 2D-prinsippet som de gamle spillene gjør det bare enda mer interessant.

Om jeg har penger, skal jeg ha det. XD
 
#23
Super Mario 64 DS var jo ikke så ille det da. De slengte til 30 nye stjerner, samt en del minispill som tar touch-skjermen i bruk. Det var ihvertfall mer enn nok for å få meg til spille den perlen igjen. ^_^
 
#24
Det er helt sant, men jeg tok det liksom som et tegn på at DS skulle bli enda et hjem for resirkulerte spill. Sant at de ekstra featurene, samt multiplayerdelen, var nok til å faktisk plukke opp spillet igjen...
 
#25
Ah, i morgen blir New Super Mario Bros sendt fra Canada, og det skal bli så ufattelig deilig med et helt nytt Mario spill i 2D. Magefølelsen min sier at dette blir en framtidig klasikker. :elsk:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Får vel slenge inn et "I morgen får jeg tilsendt NSMB fra Canada"-innlegg jeg også :)
(men jeg får det uansett ikke før helga)
 

Endre

Ødela forumet
#30
Jeg får tilsendt spillet fra Canada ... i dag! :eek: Trenger vi et eget emne for disse innleggene? Flytter dette over til førsteinntrykk, siden vi forhåpentligvis får en del av de fremover.
 
I

impywimpy

Gjest
#32
Kjøper fra dvdboxoffice.com. Aldri hatt problemer med moms derifra. Og ja, jeg får også tilsendt spillet imorgen. :)
 
#33
Jeg bestillte også fra dvdboxoffice.com, da de har rimelige priser, gratis frakt, og man får det relativt kjapt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Tja. Sist jeg bestilte derfra (på nyåret), fikk jeg spillet etter en måned og to uker. Si gjerne ifra om de har skjerpet seg siden da.
 
#35
Ai, nå har jeg ikke bestilt der siden i fjor - og da tok det rundt 10 dager før produktet kom - så kanskje jeg går på en smell på ventetiden til dette spillet. :(
 
#37
Spillet mitt er også sendt fra CApluss. Jeg har bestillt MANGE spill fra CApluss og jeg har fått dem etter 3 dager hver eneste gang, (jeg bor i Østfold). Gleder meg som en unge!!!
 
#39
Meh, det stod visst 16. mai på dvdboxoffice, så det er ikke sendt til meg ennå. Satser på at blir sendt i dag i det minste.
 
#40
Kommer en gjennom tollen når en bestiller fra dvdboxoffice? Merker de det som "gave" og setter ned verdien på pakka?