Next-gen horror spill avslørt!

PlayStation 3 survival-horror revealed!

Possession to offer next-gen zombie antics... with a twist

With all the Xbox 360 chatter that's been doing the rounds recently, it's easy to forget that Sony will also be unveiling their next-gen console at E3 in a couple of weeks.

Indeed, it's been disturbingly quiet on the PS3 gossip front - which makes these brand new screenshots of PS3 horror-fest Possession all the more gratifying.

Currently in development by the Leamington Spa-based Blitz, the game blends realtime strategy with zombies - the twist being that players actually get to take charge on the undead.

As the Enslaver, your goal is to destroy an entire city using an army of the undead built from its inhabitants. Blitz is promising "carnage at all costs" across the "free-form and reactive city. How you choose to destroy it is up to you." Sounds good to us.

No doubt we'll be seeing more of Possession at E3 but, for now, take a look at the first ever in-game shots on the right.

Possession will be released for PS3, Xbox 360 and PC in 2007

Bilder:

Kilde: Gamesradar

D

Doctor Downs

Gjest
Joa, eier PS2s grafiske potensial, men jeg fikk ikke akkurat benner'n av bildene...

D

Deleted member 91

Gjest
Men konseptet virker jo veldig stilig. Ja, jeg gleder meg veldig. Ikke dårlig for de første bildene av PS3-spill vi ser. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg hadde hørt om Stubbs! Men jeg syns dette virker mye mer spennende, fordi horder av klassiske zombier er mye morsomt enn én smart og lur zombie med knep. Syns jeg.

Jeg håper på mange klassise zombie-scener i denne filmen, forresten. :D

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Nicholas@29.04.2005, 17.45
Jeg hadde hørt om Stubbs! Men jeg syns dette virker mye mer spennende, fordi horder av klassiske zombier er mye morsomt enn én smart og lur zombie med knep. Syns jeg.
213521​
Man kan kommandere opp til fem andre zombier i Stubbs.
Ok ikke akkurat en horde da, men alikevel. :ehm...:

D

Deleted member 91

Gjest
Det er bare hele det der løse puzzles-opplegget som irritererer meg litt med det. Som sagt, så syns jeg det virker uendelig mye heftigere å styre en stor haug av klassiske zombier rundt på kjøpesentere og gjennom gater. Sånn sett syns jeg dette virker veldig lovende. Hvis de acer dette, regner jeg med at det blir PS3 på meg, ihvertfall etterhvert... :ehm...:

Lodin

Der Waaaah
Spørsmålet er vel hvordan man skal styre så mange av dem. Ser for meg noe ala. Pikmin med vandøde. :blunk:

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, akkurat control-schemet er den avgjørende faktoren her. Konsoll-RTS har ikke et altfor godt rykte på det området, for å si det slik. Vi får håpe de finner en lur måte å mappe det på.

Men spennende dette, altså. :)

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg ble ikke spesiellt imponert over det der nei...

Oh, 2007 ja, da får de jo RIKELIG med tid til å fikse det på... <_<

Det første bildet får meg til å få brekninger, jeg har sjelden sett kjedeligere zombier, alle bruker den samme modellen og det var ikke spessielt mye detaljer som skaper stemning, jeg liker grafikken hittil men se på det andre bildet, man kan nesten si at den eksplosjonen er en vanlig eksplosjon som er photoshoppet på, det tredje bildet liker jeg bedre, jeg synes røyken ser rar ut, men byområdet generelt ser fint ut.
Jeg skal gi dem en sjanse :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kleevah@29.04.2005, 19.22
Jeg ble ikke spesiellt imponert over det der nei...

Oh, 2007 ja, da får de jo RIKELIG med tid til å fikse det på...  <_<
213569​
Sutre, sutre. Det som hadde vært heftig, var om ikke PS3 kom før i år 2007 heller. Så kunne vi koset oss med Xbox 360 fram til da. :)

Så jeg står alene i å synes at grafikken var udugelig?
Forøvrig virker det døvt å ha tro til dette, det er jo snakk om jødene som lagde Die Hard: Vendetta.
Stubbs derimot.

Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy@30.04.2005, 06.59
Så jeg står alene i å synes at grafikken var udugelig?
Nei.

Jeg selv hadde forventet mye mer en det de bildene klarte å få frem, selv om jeg ikke er verdens største grafikkhore, så er det tross alt nextgen vi snakker om her.

Er for så vidt veldig skeptisk til gameplayet i spillet. Hvordan kan man ha kontroll over en horde av hjernedøde zombier? (da på en oversiktlig måte)

Grafikken var egentlig ganske middels, selv sammenlignet med dagens. Men bilde nr 3 var jo litt spennende, og kan gi et lite inntrykk av hvordan GTA 4 kan komme til å se ut.

Alle vil ha Stubbs, ingen vil ha dette. Sannheten har talt.

Et spill som lar meg rive av fienden armen og slå ham med den, lar meg kaste mine armer på fienden og ta styre ham, lar meg bruke innvollene mine som eksplosiver og lar meg spise hjernene til folk så de blir mine slaver(Og la oss ikke glemme traktoren). Versus et spill lagd av de som sto for et av de verste skytespillene i denne generasjonen og antageligvis det verste som har fått store mengder positiv fokus før utgivelse, hvor du kan la horder med zombier ødelegge en by, noe du også gjør mye av i Stubbs.
Stubbs is teh win.

Edit: Tilbake til grafikken et lite øyeblikk, ved andre og tredje overblikk ser jeg jo at den til og med per dagens standard er forkastelig, hvorfor kan ikke Blitz bare dø.