De folka har misforstått poenget med skygger. På det første bildet går de i en 90-180 graders vinkel i forhold til lyset/lysene. Kjedelige modeller, og de gadd ikke lage flere en én heller. Det samme gjelder forsåvidt bilde 2, men der har man lagt på en dritstygg eksplosjon. Den virker som en bitmap slengt på et polygon. Alle som har spilt MDK eller andre spill fra samme tid burde vite hva jeg mener. Byen virker helt grei, men ikkeno man ikke hadde klart på dagens konsoller, mens førstepersonsbildet var ytterst kjedelig og billig. Ohh, look at me, I'm changing the POV angle..
Når spillet i tillegg utvikles av de som leverte Die Hard: Vendetta kommer ikke dette til å vekke oppmerksomheten min no særlig fremover.
Greit nok at spillet kan være på et tidlig stadium, men når man først skal hive ut noen bilder av et next-gen spill på en maskin som omtrent kun er designet for mer power og heftigere grafikk, så var det der et kraftig spark i egen balle.