[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Shit!

Fant Xbox 360 Wireless Speed Wheel med Forza 4 bundlet for 29 kr stykket (så eg kjøpte fire, beholdt to, gav bort ein og solgte ein til 150 kr). Vel, no vil eg ha XBone med Forza 5 (og evt 6) fordi dette var AWESOME!

Evt skaffe meg eit ratt til PS4. Spørsmålet er om det er av samme kvalitet som denne her, for dette var AWESOME!

Nevnte eg at det er AWESOME? Og spelet er fire føkkings år gammelt, kjører 60FPS (ikkje full HD, men whatever) og er AWESOME!!

:D
 

Lodin

Der Waaaah


Testa ut dette for litt siden og vel, jeg gadd ikke fullføre tutorialen engang fordi det er så ræva kjedelig og knusktørt. Dette er forøvrig åssen de sender det ut i skogen for å dø. IAP er det eneste som koster noe i spillet så åssen skal de da tjene no? Reklamer?
 

Lodin

Der Waaaah
Det alle regna med, men 343 nekta for har såklart skjedd. Halol 5 er P2W. Kortpakkene man får av å spille suger i forhold til de man kjøper.
seriously i just opened 1 gold req from points and got like 50 mongoose cards then I paid for one and got a bunch of rare level armour unlocks.

Heldigvis er det vistnok på nivå med 4 sånn ellers så jeg tror ikke vi går glipp av noe.