[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Lodin

Der Waaaah
Live er vistnok ikke nede, men det er biten for å logge på som har knela. Folk som har greid å komme på skrur altså ikke av maskinene sine.
Er det første gang du starter opp spilla, Sheffield? De må vel uansett registreres online, disk eller ikke.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg hadde innloggingsproblemer for noen dager siden. Nå er jeg logga på live, og kan browse butikken og apper osv. Spilla har jeg brukt masse, men nå nekter de å laste etter at jeg starter de. Det ser ut til at de må innom live for å laste inn saven din.
 

Lodin

Der Waaaah
Xbox Live a? Det har fullstendig tatt kvelden pga. Master Chief samlinga. De prøver å forbedre ting ved å drepe funksjoner, men ingenting ser ut til å hjelpe. Spår at dette er neste Driveclub.
 
Mye mulig dat prisforskjell vil være verdt det til slutt, da det ser ut som Sony stikker av med dealsa denne sesongen av console wars.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er jeg en taper hvis jeg kjøper meg en Xbone? Har mest lyst på PS4 såklart, men dat prisforskjell...
Det kommer 100% an på hvilke spill du har lyst til å spille, og hvor mye du gidder å bry deg om at Xbone kjører spill bittelitt dårligere enn PS4 (som regel). MS har jo Halo, Gears of War, Sunset Overdrive, Crackdown og Forza (noen jeg har glemt?), mens PS4 har... vel, Bloodborne. Ellers kommer vel det meste ut på begge.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dead Rising 3?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finnes til PC, men ja, forsåvidt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det kommer 100% an på hvilke spill du har lyst til å spille, og hvor mye du gidder å bry deg om at Xbone kjører spill bittelitt dårligere enn PS4 (som regel). MS har jo Halo, Gears of War, Sunset Overdrive, Crackdown og Forza (noen jeg har glemt?), mens PS4 har... vel, Bloodborne. Ellers kommer vel det meste ut på begge.
Og derfor kjøpte vi oss ps4.
 

Lodin

Der Waaaah
Eneste jeg egentlig vil teste er Sunset Overdrive, men ikke nok til å Bone. Spiller heller noe mekka av Sunsoft til Megadrive da. Men Killer Instinct er vistnok fett om man liker fightere da. Også skal Scalebound vises fram under Gamescom og det er jo Platinum.
Men ja, hadde heller spart opp litt ekstra og gått for PS4 eller oppgradert PCen.
 
Liker verken Halo eller Gears of War, og er Crackdown i det hele tatt annonsert? Forza er sikkert vel og bra, men der har vi Gran Turismo (om det kommer ut før 2020) og Driveclub. Bloodborne har jeg ikke kjøpt enda, men vil gjøre det etterhvert. Uncharted: Nathan Drake Collection og Uncharted 4 blir naturligvis å eie, og PES er fortsatt best med Playstationkontroller.

Men helt ærlig har ikke første bølge av denne generasjons titler vært spesielt imponerende eller spennende. Har dessuten migrert til 80% PC og 20% konsoll, hvor det meste er både billigere og bedre og raskere. PS4 er kun for eksklusive, eller når det en sjelden gang har den beste utgaven (PES...).
 

Lodin

Der Waaaah
MS holdt Konf på Gamescom og gjorde det de burde gjort under E3, nemlig å vise fram noen spill folk faktisk bryr seg om og noen av dem har tilogmed aldri blitt vist før. På lista var Crackdown 3, Scalebound, Homefront 2, Thimbleweed Park, We Happy Few, Halo 5 Just Cause 3 og Dark fåkking Souls 3. Destructoid har en fin liste over alt sammen.


Heldigvis er det lenge til omtrent alt slippes så man trenger fortsatt ikke kjøpe en Bone.

E: Jo også kommer Killer Instinct til PC av en eller annen grunn og får Battletoads av en eller annen grunn. :v

E: Jo også ser ikke Scalebound mye ut som det kommer fra Platinum. Det er Drakengard bare at man spiller enn en større pikk enn i noen av de spilla. Kan bli fett.

 
Sist redigert: