[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uriktig uttalelse, iallfall. Infiniminer kom aldri særlig langt.

Men ja, det er litt rart at Nåtsj driver og tjatrer om Minecraft fortsatt. Mojang - altså, selskapet han starta - har en eksklusiv lisens fra ham til å fortsette utviklingen av Minecraft på hans vegne, så han har i praksis solgt seg ut allerede.
 
Mulig jeg tar feil, men hvorfor får jeg et inntrykk av at mange misliker Notch fordi han har tjent seg søkkanes rik på Minecraft?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, si det? Jeg synes ikke det er noe gæærnt i å tjene penger på det du har fått til, jeg bare synes det er pussig at han fortsatt gir inntrykk av å styre Minecraft-skuta all den tid han ikke aktivt driver og mekker på selve spillet lenger.
 
Vanskelig å gi slipp på den eine gode idéen han har hatt? Tiden får vise om han klarer å lage ein tilsvarende suksess igjen. Kven veit, kanskje fyren havner skikkelig nedpå når/om han finner ut at dette var hans einaste verkelege store suksess.
 

Lodin

Der Waaaah
Spiller det noen rolle all den tid han nå er grillionær? På tide at Notch stepper opp og endelig finansierer Nauts 2 om ikke annet. Evt. bli ekte filantrop og starte noen veldelige formål.
Uansett tipper jeg dette betyr døden for Minecraft og MS vil bare gi det minimalt med støtte. Kan faktisk se for meg at de annonserer en oppfølger under neste E3. Den er såklart Bonesclusive og F2P. Er hakka di herpa? Vent tre timer til den er repaprert eller betal en redstone for å fikse den med en gang. En tipakk med redstone koster 25 spenn. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den magiske tåka i krystallkula til Lodin viste seg å være lystgass.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: videoer av faktisk gameplay ser en del hakk mer røv ut enn Driveclub og forrige Forza var ødelagt av over 9000 mikrotransaksjoner.
 

Lodin

Der Waaaah
Og selvom MS har kjøpt det opp skal mikrotransaksjoner heller ikke bli et problem i Minecraft. =D

Kjøp Horizon 2 til 360 istedet. Det blir mer eller mindre samme spillet.

E: BOOM!
 
Forza Horizon 2 demoen var veldig bra av det jeg fikk testa.
Men jeg tenkte å prøve meg på det derre EA Access greiene. Men jeg får ikke abonnert fordi jeg ikke finner Norge på Xbox One sine location menyer. Den er satt til England nå og pga det så godtar den ikke å legge til PayPal eller kredittkort som betaling pga postkoden som ikke stemmer. Noen andre her som har det problemet ?

Microsoft :argh::argh::argh:

edit: Fant ut av det. Må velge språk før Norge dukker opp som alternativ under countries.
Gjett om jeg ikke skal spille Ubisoft spill på Xburk 1, blir nok tvunget til norsk tekst i spill.
 
Sist redigert:
Jammen Peggle 2 ?!

Ja, utvalget er ikke så heftig enda. Men så er det omtrent nettopp lansert også.
BF4, Madden, Fifa, Need for Speed Rivals, Peggle 2. Er ikke så verst start må jeg si.
 

Lodin

Der Waaaah
Peggle 2 kommer til PS4 neste måned. De har allerede bekrefta at det kjører i 60FPS og 1080P uten problemer. I motsetning til andre platformer. :smugdog:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Xbox Live har vært nede ca hele uka, med unntak av i går. Nå er det nede igjen, og vet dere hva?
Da fungerer ikke den svarte jævla boksen lenger!

Du kan ikke gjøre noe som helst på den. Ingenting. Du kan ikke spille et eneste spill, selv ikke offline singleplayer.

Fy faen så hinsiden ræva. Noen må gå.
 
Whut? Trodde de trakk seg på det at den alltid måtte være online, jeg? Var det ikke masse bråk om at de ville kreve det for et år siden, også ombestemte de seg når Sony gjorde det?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg også trodde det, men slik det viser det seg altså ikke å være. Jeg har to spill. Forza Horizon 2 på disk, og Walking Dead sesong 2 digitalt. I begge tilfellene får jeg starta spillet, sett intro osv. Men når spillet skal laste står det bare "connecting" eller "loading" for evig og alltid og ingenting skjer.