[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Jeg var litt gira i starten, men det ser ut som det skal mye til for at jeg skal gidde å kjøpe noen av de nye konsollene til launch. WiiU har vært ute i evigheter nå og har 0 spill (jada jeg vet dere kan spille gamle Zelda-spill på den) og jeg ser ingen must-haves til PS4/XBone heller, selv om PS4 frister litt mer på andre områder.

Helt ubegripelig hvordan Microsoft klarer å gjøre så å si ALT feil i det siste, omtrent som det var innøvd...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Seks innlegg over, men ja, Microsoft skjerper seg dag for dag og det er jo bra.

Aww, må ha tatt et Ludo hopp over den posten tydeligvis. Men de er fremdeles ubrukelige blitt :raeg:
Irriterer meg litt at jeg kommer til å kjøpe maskinen, liker ikke å bidra økonomisk til enda mer fremtidige fuck ups som vil pule oss gamere.

Er så latterlig hele greia at jeg kjenner omtrent smaken av oppkast her. Skal vi vente på Xbone fordi norsk språk MÅ bli brukt på Kinect? Dette kunne de patchet inn senere, utrolig dårlig argument fra Microsoft. Nei, hvis jeg skulle gjettet så er det nok "skyen" som ikke er klar i Norge eller no.

De bommer så hardt ved språk argumentet, skandinaviske folk har som oftest ingen problem med engelsk. Vi foretrekker i grunn å ha menyer osv på engelsk. Glemmer ikke min reaksjon når Assassins Creed plutselig hadde norsk tekst i hele jævla spillet (og ingen måte å slå det av i spillet, måtte i Xbox meny).

Trench_Rat

Sommerbildene våre
bryr vi oss om dette og hva betyr det

Microsofts brikkearkitekt John Sell avslørte detaljene på Hot Chips-konferansen på Stanford University i California:
* 28 nm.-byggeprossess - 5 milliarder transistorer
* Én chip med CPU, GPU og 47 MB minne (ikke det samme som RAM)
* CPU-en har 8 Jaguar-kjerner fra AMD
* GPU har 15 spesial-CPU-er som tar seg av grafikk og fysikk
* Xbox One kan overføre hastigheter til 32 MB-internminnet med 204 GB/s
* 8 GB delt minne (68 GB/s teoretisk makshastighet)
* DirectX 11.1+
* 500 GB lagringsplass
* Lydbrikke spesiallaget av Microsoft for avlasting
* Kinect: 1080p - kan se objekter så små som 2,5 cm- 20 millisekunder respons - 70-graders visningsvinkel - registerere objekter 0,8 til 4,2 meter unna.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hvor stort blir egentlig et gjennomsnitts xbone-spill? Blir det et radikalt hopp fra denne generasjonen? Jeg har klart meg fint med 250gb på Xbox Slimen min, så 500gb høres i utgangspunktet veldig greit ut, med forbehold om at størrelsene holder seg like.

Lodin

Der Waaaah
Nå går vi jo over i generasjonen hvor plass ikke spiller noen rolle lenger siden begge de to store bruker BR så 500gb betyr at du stadig vekk kommer til å måtte renske opp i den disken din.