[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Jeg HÅPER at språksensuren gjelder public samtaler og ikke private Skype-samtaler. Hvis det er sistnevnte er det et ganske heftig inngrep i privatlivet, og ikke spesielt kult av MS
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det var missforståelse på missforståelse om hverandre. Heldigvis redder BBC dagen. Det som skjer er at hvis du tar opp et klipp fra et spill, du banner og laster det opp på Skydrive, servergreia til MS så bryter man retningslinjene. De videoene blir lagt ut automatisk i feeden til alle brukere så babby kan se dem osv. MS (stakkars jævler borti India sikkert) driver å overvåker dem for harde livet. Fyren i den første saken kallte forøvrig bare en av bossene i Dead Rising en dick og det var nok til å utvises ikke bare fra Skydrive, men også Skype.
De påstår de ikke overvåker Skype, men etter NSA-avsløringene veit alle at det er løgn. Ikke at de kan banne noen for noe der siden de da blir avslørt.

E: Apropos Skydrive, hva i faen? XD
 

Terje

mostly harmless
Ballmer og Cerny hadde jeg banka dritten ut av, men Reggie ser ut som han kan ta folk. Hadde vært mest skeptisk til å se Reggie.
 

Lodin

Der Waaaah

Lodin

Der Waaaah

Det kisen sa var at siden eksotiske sportsbiler er en luksus ytterst få har råd til i virkeligheten så burde også spillet vårt være sånn.
Brenn Shack til grunnen. En gang i tiden var det ei bra side, men det var da.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg lurer litt på å avslutte livet til 360en min med det forrige Forzaet fra i fjor som hadde litt gøy og need for Speed i seg. Jeff Girthman digger det. Føler litt for et bilspill nå.

Uansett har nå flere folk posta at de er blitt banna og de har ikke brukt Skydrive til noe som helst, bare Skype. Selv tror jeg lite på det, men åssen i helvete vet noen hos Microsoft at folk har sagt stygge ting i private samtaler?