[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Da har du vel kanskje ikke vært å sett så mye heller. Jeg kjøpte min ganske impulsivt på sørlandssenteret i slutten av januar, de hadde hatt inne hele uken og solgte sin siste til meg på lørdagen. Spaceworld i Skien hadde også 4-5 stykker inne dagen før som jeg fikk opplyst om via facebook. Så også at de hadde et par på Elkjøp i Porsgrunn for noen uker tilbake når jeg var innom. Man kan vel ikke akkurat forvente at de skal levere en lapp i postkassen til folk for å informere om at de har fått inn et parti med maskiner. Jeg er ganske sikker på at om du har ønkset en PS4 siden launch så burde du ha fått den innen nå, om ikke så har man ikke prøvd heller.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du veit, sheffield antar så mye vøtt. I oschlo sto det på gamestop gunerius på fredag at de hadde ps4 på lager.
 

Lodin

Der Waaaah
Ser ikke noe negativt ved å lansere i September. Kanskje de til og med klarer å levere nok konsoller til markedet?
Som sagt, borti statene driver folk hos Gamestop med The Game of Bones hvor de prøver å lage den fineste trona. Det er altfor mange maskiner ute allerede.
Imens har sjapper som Elkjøp og Spaceworld nå starta å selge dem importert. Det sier sitt når store kjeder her i Nårge kan importere Bonere fra kontinentet og MS har ikke no pul å gi. Noen som husker hvor grisesinna Sony og Nintendo ble når folk solgte import her?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men de har jo fortsatt nettbutikk?
 

Lodin

Der Waaaah
Pul meg, Top Secret er de fisene som selger kniver og shit. Hva het den lille undergrunnsjappa hvor man fikk tidlige PS1er og Dreamcaster og alt var veldig indy?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spiderman?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Håper du ikke mener Multimedia Import?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg mener Mordimedia import.
De hadde et navn og det var så enkelt og jeg kommer faen ikke på det uansett.

E: pluss at dette kan ikke du vite kak. Du satt hjemme å strikka joikaboller mens vi handla der.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ahh. Gode Gamle!

Der kunne man kjøpe "chipa" playstation slik at man kunne spille importerte spill. Med mindre man hadde den PAL-versjonen man kunne ta tannpirker-trikset på slik at det fungerte uten chip. faen ass. Those were the days.
Også husker jeg de fikk in dreamcast før den var lansert i norge og.. nei. Takk Lodin.
Takk for minnene!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tusen brofists til Karlsen for å ha nøyaktig samme togsett som jeg hadde. "Hadde" fordi jeg måtte selge det siden det ikke var plass på rommet jeg bytta til da jeg fikk lillesøster nummer to. :sukk:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har bare en lillesøster, så det settet eksisterer fortsatt i en eller annen form. :)

Ja, jeg fikk lyst til å grave det frem igjen etter å ha googlet frem det bildet
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg vet ikke hva det er med deg, men altså. Jeg har ikke prøvd ekstremt hardt å få tak i en PS4, og jeg hadde kanskje finni en PS4 hvis jeg virkelig hadde giddi å tråla gjennom alle elektrosjappene rundt her hver dag i x-antall uker. Kanskje jeg hadde vært heldig å ramla over en tilfeldig, men all den tid og energi er ikke en PS4 verdt.

Poenget mitt er at Sony har gjort en krisedårlig lansering. De har spytta ut en konsoll til salgs, uten å være i nærheten av å dekke etterspørselen. Nesten 6 mnd etter lansering forventer jeg at jeg kan gå innom en hvilken som helst fysisk butikk eller nettsjappe og plukke med meg en. Det kan jeg ikke i dag. Det at du tilfeldigvis fikk tak i PS4, eller at en eller annen butikk poster på facebook at de har tre konsoller inne er ikke det samme som at den er lett tilgjengelig.

Jeg bestilte en PS4 for snart tre uker siden hos Norges største nettbutikk. Forventet sendingdato er 25 mai, to mnd fra nå! Et raskt søk hos prisguide.no viser at ingen nettbutikker har den på lager, bortsett fra et par som skal ha blodpris på over 4500. Nettbutikken til Elkjøp har den ikke engang inne i sitt sortement, annet enn som "utgått produkt".

Sånn som situasjonen er i dag, så er dette et produkt bestående NO GAMES and NO CONSOLES.