[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Don_Mattrick.jpg


Kl 19 i kveld fyrer Microsoft i gang hypetoget på ordentlig, og bl.a. Gametrailers og Eurogamer er selvsagt på plass for å streame og dekke det live.

Hva kan vi forvente? Personlig lurer jeg mer på "always connected"-ryktene (always on er ett fett, det driter jeg i) enn på tekniske specs. Always connected er ikke det samme som always on. Ingenting er always on, plugger jeg strømmen er den ikke on. Hvis jeg må være connected for å få brukt den er det en helt annen sak, og det åpner i så fall opp for nye spørsmål rundt bl.a. bruktspill. I tillegg håper jeg MS i likhet med Sony har innsett at det trengs flere prisnivåer enn seksti antiloper og småpenger, for de siste årene er det definitivt indiescena som har vært mest bemerkelsesverdig og gitt oss flest nye idéer å fikle med.

Ryktemølla:
  • Kinect blir pack-in på alle konsollene, alle versjoner. Kanskje en kinect 2.0?
  • Illumiroom, som MS viste frem som konsept på CES:
    Microsoft-Illumiroom-2.jpg
    Microsoft-Illumiroom-6.jpg
  • "Entertainment box", dvs musikk, TV, film, alt annet enn spill i førstelinje
  • Den kommer bare til å hete "xbox"
  • Den nye kontrollen blir like overraskende og nyskapende som DS3 for PS3.
  • Enda mer pc enn de to foregående xbox-ene er (lol)
  • Always connected.
Ladybugs og jeg blir i alle fall å smelle oss i sofaen med en pils og glane på det her, gjerne mens det irces. Noen som kanskje er med på en hangout med microfon? Tror det kan gjøre det festlig om vi blir en gjeng på skype eller google hangout.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
For noen uker siden lekka det et internt MS-dokument hvor det spesifikt ble presisert at alltid online er fysj, så jeg tror ikke det. Faktisk tror jeg heller det ble "lekka" så de kunne skadekontrolle uten å faktisk bekrefte at det finnes en ny Xbox.
Men men, mer spennende å se hvem som er flinkest til å danse av Jericho og Fandango.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
For noen uker siden lekka det et internt MS-dokument hvor det spesifikt ble presisert at alltid online er fysj, så jeg tror ikke det.
Jeg håper for guds skyld det ikke er noe kjøtt i de ryktene nei. For å ha det på det rene: Illumiroom blir ikke en del av pakka. Ikke faen..

Når det er sagt, jeg er foreløpig vesentlig mer positiv til PS4 enn xbox (next), vi får se om MS kan omvende dette. Jeg vil ha spillkonsoll, pc-en min er allerede et underholdningssenter (og spillmaskin, hva skal jeg egentlig med en xbox? Overbevis meg, MS!).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Skal se på, er spent, regner med å bli skuffa. Obligatorisk Kinect 2.0 er vel så godt som bekrefta, men jeg er spent på Illumiwhatever. Som i, lurer på om de tør å vise det fram, og hvor hardt det kommer til å bombe i så fall.

Uansett, med begge deltakerne i neste konsollgenerasjon så langt (WiiU er inneværende, for de som måtte lure) over på x86-arkitektur og rett-fra-hylla-komponenter, hva betyr det? Rubb og stubb gis ut på PC, så klart. Gleder meg.
 
#8
Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg mest til å se hvilke kjendiser de har dritt inn for å gjøre dette så flaut som mulig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Sincus hos gamer sier "Microsoft håndplukker hvem som får streame Xbox-avsløringene i kveld. Sier litt om situasjonen i spillpressen og behovet for endring."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Yess. Neheiså DERE får ikke LOV til å sende ut reklamen vår.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Åh fy faen. Dette er foreløpig like kleint som Win8 promovideoene.

We're gonna laugh more, cry more, scream more - together, in the future - in change - like a family - forever.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Det er en svart pianloakk NES! :eek:
Overraskende kul IMO.
 
#16
Hvor er spilla

De har ihvertfall klart å lage Apple TV mye bedre enn Apple TV, tilsynelatende.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Innovasjon, EA Sports. Forza?

Edit.. .herregud. det. er. bare. sport.
 
#19
Og CoD :yoshi: :yoshi: :yoshi:
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Kan ikke si jeg angrer på at jeg valgte rasschling med JC og Nabbs framfor dette rælet gitt.
P.S. Sony vinner igjen! :yoshi: