[Xbone] neXtbox 720p kickflip

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Her!

Edit: Til Scorpiux
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#42
Hmmm... Var ganske hypa i starten, men nå som det begynner å dukke opp ymse styggheter som ingen bc, gebyr for å spille brukte spill, ingen videreføring av digitalt innhold osv. begynner følelsene mine å bli lunkne. PS4 ser ut til å være det beste valget foreløpig.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#43
Glaner litt på kontrollen, og klarer ikke å komme frem til hva de to sentrale knappene er til. Er den lysende xbox-logoen en knapp?
 
#44
Kikka også på kontrollen. Skulderknappene ser helt fæle ut. Store og knotete. Designmessige en stor skuff denne Xbox One. Hva som skjer med å ikke kunne spille brukte spill blir spennende mtp. PS4. Er det spikret i kisten at det er mulig på den, i tillegg til bakoverkapabilitet?

Btw: Jævla kinectdriten de skal presse på folk.

Blir nok ikke kjøp før prisen senkes og en haug med godspill er ute!

jeg er skuffa :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#45
En ting er sikkert. Microsoft må serpe seg. De viste... tre spill? EA-sportsgreiene (ja, det telles som ett spill), forza og cod?
Den mest imponerende av de var flake-shaderen i lakken på bilen i forza. Det at det var ganske tydelig aliasing i cod-greia sier jo sitt. Det viser jo forsåvidt at det er in-game, men det så ikke veldig imponerende ut. For all del, er ikke rævva grafikk, men er ikke WOAH heller. Og det derre sexy-arm greiene... :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Ekstremt uinteressant lansering, men som tidligere påpekt var ikke den for Pr0g4m3rZ uansett. Verken Sony eller Microsoft har så langt klart å vise noe som helst som ikke kan gjøres på dagens maskiner, sååå... næh. Det blir heller ny PC før det blir en ny TV-kasse. 360-en kjøpte jeg fordi det plutselig kom et fett spill som ikke fantes andre steder (Dead Rising), PS3-en kjøpte jeg fordi det etter hvert ble en del fete eksklusive spill til den, så vi får se når (om) det punktet kommer med disse. En konsoll som lar meg se TV på TV-en min er uansett noe jeg kan styre meg for, merker jeg.
 
#47
Hva som skjer med å ikke kunne spille brukte spill blir spennende mtp. PS4. Er det spikret i kisten at det er mulig på den, i tillegg til bakoverkapabilitet?
Er jo ikke skikkelig bakoverkapabilitet på PS4 heller. Bare cloud greier en gang i fremtiden.

En ting er sikkert. Microsoft må serpe seg. De viste... tre spill? EA-sportsgreiene (ja, det telles som ett spill), forza og cod?
Viste trailer for det nye Remedy spillet også:
http://www.joystiq.com/2013/05/21/quantum-break/

Halvparten live-action da :p
 
#49
"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid. Individual games will be tied to Xbox Live accounts, Microsoft said, meaning that the software giant can detect whether a game has been sold to a retailer and repurchased, or handed from one friend to another. In such instances, the second user must pay a fee."
Lurer på hvordan dem teknisk håndterer aktivering av spill mot gamertagen hvis ikke konsollen er knyttet til nett. Får man en CD-key man må legge til kontoen sin via en PC på xbox.com? Eller enda bedre, må vi bruke Microsofts telefonaktivering? :p
 
#51
Sett ferdig alt nå, hva jeg syntes:

1. Styggeste konsollen vi har hatt på lenge.
2. Dårlig over all reveal av konsollen
3. Mye bla bla bla... og bla bla bla, og lite spill
4. Jææævlig stygg konsoll
5. Ræva navn
6. PS4 allerede foran i konsoll krigen, er ikke hype for xbox

Fatter ikke helt hva MS tenker på med en slik launch, veldig uinspirerende og lite "kick" over all. PS4 "launchen" var mye bedre, vi fikk jo ikke engang se konsollen, men spilla var der! Ja ja, får håpe at ps4 ikke driter på draget, pliz... dont be ugly!

PS: Når jeg først så "Xbox One Unviel Video" trodde jeg det var en joke, sånn "ha ha kødda!".... men det bare fortsatte.... :(
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#54
Kan noen forklare meg hvorfor man trenger både en hdmi ut og inn på en xbox?

mvh. En som ikke er spesielt tech-savvy, evt. ikke tenker seg godt nok om.
 
#57
Kan noen forklare meg hvorfor man trenger både en hdmi ut og inn på en xbox?

mvh. En som ikke er spesielt tech-savvy, evt. ikke tenker seg godt nok om.

Sikkert pga alt jallet om TV og XBOX. Da overlayer du sikkert tv signaler med xbox interface....
 
#58
Jepp, er meninga man skal koble tuneren til HDMI-inngangen slik at man ser tv via Xboxen. Totalt uinteressant for meg som ikke har vært aktiv tv-seer på årevis. Og så spørs det selvfølgelig om det vil funke med norske leverandører i det hele tatt..