[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Jeg er misfornøyd med 360 og dualshock 3. Kanskje jeg ikke fikk testet ds4 No særlig lenge til å faktisk merke noen særlig forskjell, men jeg syns den var direkte ekkel å spille Killzone med. Nintendo har alltid vært flinke med kontrollerne sine. Også deilig å ha muligheten å velge mellom flere kontrollere i spilla sine.
 
Syns Ds4 virka ganske billig, ganske dårlig kvalitet.

Vet ikke hva microsoft tenkte på når de godkjente styrespakene på den nye xbone kontrollen. Bare du skyver så vidt på styringa så merker du ganske fort at det ikke fins noe form for motstand. Ubehagelig å spille med, var som å styre i lufta.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det skal sies at jeg bare holdt litt i kontrolleren, jeg testet ikke med et faktisk spill.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nå er det nevnt i reportasjetrådene men der sier jeg så mye dritt: Jeg likte begge kontrollene, sier vel i videoen DS4 er litt tyngre enn DS3 noe som er løgn, men tyngre enn Sixaxixen (PS3-kontroll uten rumble). Tror ikke den var mye lettere enn DS3 men fikk derimot en viss følelse av at den var robust, i tillegg er det lit "mer å ta i", å gå fra 360 til DS3 i dag føles alltid litt rart da sistnevnte virker så... tynn, elno.

Ellers må jeg jo kommentere Lodins faktaopplysning fra forrige side (som ikke prøvde maskin selv) om at det fint gikk å trykke seg rundt i menyer, selv om det er helt rett de ikke ville du skulle gjøre det. Men må jo teste ut knappene!
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, next Gen. GG Capcom.



Og en annen ting er det at MS har skrudd av serverne sine etter at en masse folk fikk maskiner for tidlig. Uten day one patchen kan du ikke gjøre en dritt med maskina.
Hva skjer så på launch-dagen og titusenvis av folk prøver å laste ned den patchen samtidig og alt kræsjer? Fordi det gjør det alltid med sånne greier. Blir spennende å se hvor mange MS-funbux de deler ut.

Lol!

 

Novastrum

Feminist-elitist
Blir bare mer og mer pissed av å se ting fra Dead Rising 3. Det ser ut som om de har gjort det om til et standard zombiespill med next-gen-brown-filter og det hele. DR1 og 2 hadde veldig god fargebruk, og alle områder hadde personlig preg. I DR3 ser alt helt forbanna likt ut, og ting tyder på at alle quirky detaljer som gjorde serien unik er tatt bort..
 

Lodin

Der Waaaah
You obviously that the Xbox one has smart view and it will maintain the constant fops that the publisher wants and will automatically drop the resolution when necessary.
The Xbox One is more then capable of playing games at 1080p, even above it. It is the DEVELOPERS that choose not to. They are afraid of the new hardware and do not want to push it too far. And apparently, the Xbox One is hard to develop for.
Ok ima explain this once the ps4 has x86 arcutecture thats what pc uses and that makes it easy to develope for. the xbox has a diffrent version and developers havent figured out how to use it sucsesfuly yet. In time the games will be the same. It is not the consoles falt its the developers dont know how to use it yet.
 

Lodin

Der Waaaah
Anmeldelsene begynner å rulle inn og konklusjonen er stort sett at det er for tidlig å konkludere no, men launchspilla er litt bedre enn til PS4. Det er dog så mye annet dritt rundt den at PS4 som hardware alikevel kommer ut på topp. Untatt Polygon som gir den 8 i forhold til PS4 sin 7.5. Fordi de er finansiert av MS.
Ikke egentlig da.
Men jo, mest sansynligvis er det der de har fått mesteparten av spenna til å starte sida fra.
Og sånn ellers da?

HAHAHAHAHAHAHHHH!!! XBOX, start Glorie 5\Sinnsyksykkel\Snikmorderens Prinsipper\Forpliktelsens Kall!

E: Never mind. I Skanidavinia er alt på maskina engelsk. Takke faen for små velsignelser. :p
Forøvrig koselig at det kun er støtte for engelsk i USA. Kommer sikkert ikke til å skape no trøbbel.

E: Hva i faen? I Belgia kan man velge mellom fransk og nederlandsk, men i Nederland må man velge engelsk. XD
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg fant ut at den ble 100% engelsk da jeg plugga ut nettledningen.
 

Lodin

Der Waaaah
Gamespot sin stream av maskina og features var gloriøs. Chris Waters prøvde hele tida å være positiv mens Danny O'Dwyer ga fullstendig faen etter en stund og begynte å trolle ham med Smartglass og Kinecten. "Xbox, delete Chris Waters' profile" funka nesten, men man må bekrefte med kontrollen. De fikk og vist fram at om noen nyser mens Dead Rising er pausa så tror det du sier "Xbox, unpause" rimlig konsekvent.
"I hate this next gen."

--Danny O'Dwyer, at the end of the Gamespot Xbone stream.
Gleder meg til Giant Bomb får fingra på fatet. =D