[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Polygon altså. Takler ikke den gjengen. Spesielt Arthur Gies. Fyren er en eneste stor vandrende downer. Den dokumentaren de laget også var navlebeskuende og latterlig.

Edit: Justin McElroy kan være morsom når han ikke lager drama på twitter.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Så dere faktisk streamen? Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen i det hele tatt. Blant annet fikk kontrollen (Da spesifikt skulderknappenekr til tider gjennomgå, samt Ryse.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Triggerne? Det er jo en av tingene som jevnt over blir hyllet på den nye kontrollen, spesielt i Forza.

EDIT: ikke sett polygon sin stream

Jeg har ikke sett streamen, jeg uttaler meg på generell basis om Polygon.com. Har lest en del av innholdet deres og liker ikke den redaksjonelle stilen.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Buggz: Det er snakk om knappene som tilsvarer R1/L1 på Dual Schock. Du må visst nok trykke helt ytterst på knappene for å få presse de ned, i stedet for f.eks midt på.

Jostein: Var mer rettet mot Lodin, så at du ikke liker Polygon på generelt grunnlag, skal ikke jeg legge meg opp i. Jeg personlig synes mye av stoffet deres er veldig bra, og da spesielt på video-fronten. "Human Angle" er et godt eksempel. Produksjonsverdiene generelt er også veldig høye, på samme måte som hos The Verge.

Jeg liker derimot IKKE The Besties. Traurig og umorsomt.

Lodin

Der Waaaah
Den dokumentaren de laget også var navlebeskuende og latterlig.
Påminnelse om at MS donerte 750.000 dollars til Polygon så de kunne lage den lille dokuen sin. Det kjøper tydligvis en åtter, men etter det går hanskene av.

Særlig de siste 20 minuttene er fortellende nå Griffin McElroy ringer på Skype og hater alt og alle. Han anbefaler folk å kjøpe en WiiU og Zelda+3D World. Hvis du skal ha en PS4 eller Xone ved launch vil du "eat shit for the next couple of months."

E: Lol.

Lodin

Der Waaaah
Lol, Jeff Girthman demonstrerte hvordan man skrur av maskina med stemmekommandoer. Under over alle under så skrudde det og av maskinene hos Joystiq og Eurogamer siden de satt å så på launch streamen. XD

Lodin

Der Waaaah
It never fucking ends. Flere folk har fått Skype-appen til XONE banna. Først trodde man det var fordi de hadde banna i poster og videoer de la ut, men det viste seg å være noe helt annet. Om du har Skype oppe på konsollen og så poster noe i en annen klient på fek.s en PC blir det flagga som at noen uautoriserte har tatt over kontoen på konsollen. Det skjer ikke noe med selve kontoen, men man kan ikke bruke XONEen sin klient lenger. Alt man får opp en er dårlig beskjed om at man er banna for "previous behaviour". For å fikse det må man kontakte MS og det tar rundt et døgn å bli unbanna. :psyduck:

Lodin

Der Waaaah
Microtransaksjonene og DLCet til samtlige spill, untatt Lococycle har ingen hatt problemer med å betale for og laste ned.
Hvis du vil ha alle bilene til Forza 5 må du først kjøpe dem som DLC og så betale for penger i spillet for å få spille med dem. Det siste kan man teknisk sett unngå, men de har endra økonomien fra 4 så man tjener mindre på løp og eneste bilen man noensinne får er starteren samt at absolutt alt koster tre ganger så mye. Så ja, forbered deg på å bruke 2200 dollars på spillet mens du allerede har betalt 500 dollars for konsollen, 70 for spillet og 150 for rattet. =D