Ni no Kuni: Wrath of the White Witch [PS3]

TheNormalGeek

også kalt Anders
#21
Om Spirited Away er det eneste du kjenner fra Studio Ghibli har du mye å se fram til. My Neighbour Totoro, Howl's Moving Castle, Pricesse Mononoke og Ponyo for å nevne noen
Jeg er jo ikke helt dum, men av de filmene likte jeg spirited away best. Men alle filmene du nevnte der kom ikke ut av hodet mitt i den skrivende stund.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#22
Har aldri sagt du var dum, så ingen grunn til å bli så defensiv. Siden du nevnte Spirited Away ville jeg bare være hyggelig og nevne andre Studio Ghibli filmer jeg personlig likte godt også .
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#24
Det der er årets beste nyhet på Sonyfronten
 
#27
Testa det på forrige jobbmesse i september. Gameplay virker bra, men mest interessert i storien. Skal kjøpe en PS3 kun for dette spillet, så selge det igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Du er bare kulest ass.
 
#29
Demoen leverer! Man kan velge mellom to snutter som begge er tidsbegrensa til 25 min. Den første er fra tidlig i spillet hvor man får ta en enkel boss og så utforske et lite skogsområde og en over world. Man får får se bittelitt av en by også, men etter en introduksjons-scene til denne så slutter demoen uavhengig av tiden man har igjen :argh:

Den andre delen er litt lenger ute i spillet hvor man har flere monster og egenskaper å leke seg med. Kampsystemet virker helt streit, men litt kronglete i det at man må bevege seg rundt på arenaen, styre kameraet og bla i menyer samtidig. Ikke vanskelig å bli vant med, men det burde vært mulig å designe noe litt mer intuitivt. Japan osv. Kampene er sånn passe engasjerende, men ingenting mindblowing. Ikke i demoen iallfall.

Det er ikke uventet sjarmen som de virkelig har naila. Presentasjonen er beint igjennom koselig. Stilen er klassisk Ghibli, mer i retning Totoro enn f.eks Mononoke. Tror dette hadde vært et perfekt spill for romjulen så det er ergelig at vi må vente til februar for å få kloa i fullversjonen. Nuvel, det skal absolutt anskaffes. Glær mæ!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Testa den første delen der, kom til bossen, døde litt inni meg da jeg så kampsystemet, døde i spillet, slo av PS3-en. :penga:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#33



edit: beaten like a hated stepchild men kommer ut i 22. januar i UK 80 pund
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#34
Er kroppene deres klare? Blir mitt første ps3-spill siden Uncharted 3. Har sett på gameplay-filmer i hele kveld, og det kommer til å bli gloriøst som faen. Var ikke klar over at komponisten fra Miyazaki-filmene har slengt sammen musikken til spillet, så det kommer selvfølgelig til å eie.

Slippes 1.02.13
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Holder på å installere dette nå. Skal på jobb i morgen så har ikke tid til å spille nå iom at jurpege-introer varer i ørten timer. Jeg kjøpte det siste eksemplaret på min Game i morrest, det er visst lavt opplag på spillet vs hvor mange som vil ha det, så spillsjappene har visst bare fått nok til å dekke forhåndsbestillinger pluss noen få til. Jeg hadde ikke forhåndsbestilt mitt eksemplar, dvs jeg hadde bedt niggeren på Spaceworld å bestile white wizard-boksen til meg, men han sa ikke ifra til spillansvarlig så den ble aldri bestilt. FFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Hvis noen er interesserte i å få tak i den white wizard-boksen kan de ta rennafart og drite i det fordi den er out of print så det synger etter. Den går for rundt $400 på eBay nå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#37
Nice. Jeg ble sittende og høre på musikken på "vil du ha engelsk eller japansk tale?"-skjermen. Magisk.

Går for engelsk tale, Level-5 sine dubber bruker å eie. Dragon Quest 8 sin var fantastisk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Vil spille dette men er visstnok ganske kjipt å få tak i, et par jeg kjenner måtte visst til Strømmen for å få tak i. Har ikke spilt demoen men dette slår meg som et spill for meg (pluss at jeg ser Fetthesten ikke klarte kampsystemet og det er et kvalitetsstempel).

Kom gjerne med en tripreport så lenge!
 
#40
Jeg fikk tak i det på Strømmen , nå mangler jeg bare tid til å spille det !
har kommet ca 30 minutter inn og gleder meg veldig til å spille resten, men jeg har litt bekymringer om jeg kommer til å bli fenget av kampsystemet.

Drippy har forresten tidenes kuleste nese piercing !