Nier (360 og ps3)

Shinra85

Spillegals effort emo
Prøvde detta litt når det kom ut, men satan, fikk aldri teken. Nå leser jeg plutselig gode ting, så vurderer nesten å plukke det opp for å sjekke ut litt nærmere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Thinaran: Som sagt, ingen poeng. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og i den anledning ønsker jeg å rette oppmerksomheten mot denne:

Nier-musikken som tolket av No Smoking Orchestra, omtrent.

Shinra85

Spillegals effort emo
Revival of a dead thread... Plukka opp Nier til en billig penge, selvom jeg aldri likte det. Klokka inn fler timer enn nødvendig for å si noe om det. Førsteinntrykket var et "njaaaa, neeeeei...."-spill. Synes alt var feil. Så kom jeg inn i det. Altså, rein magi! Yeti overtalte meg for en stund siden, og ja... Spillet er så grønnjævlig verdt et par-tre hundre kroner

Når Dark Souls og BGII er "ferdigspillt" hopper jeg nok inn i dette igjen. Litt lang pause fra det nå, satser på at jeg husker hva jeg skulle.

Frykter Uncharted 3 er ute før jeg fullfører noen av de spilla dog...

Terje

mostly harmless
Huh. Prøvde Nier litt her om dagen, kom litt forbi tutorialen omtrent og satt igjen med en sånn øhmmm njaaaa neeeiii øøøøøh følelse. Så nå spiller jeg Dead Island på PC. Men blir vel å fortsette litt til på Nier også da. Hadde vel også tenkt til det egentlig, men sånt har en tendens til å bli prioritert langt nedover i backloggen når førsteintrykket var sådär.

Det er kanskje mer enn dere er villige til å gi, tiden vil vise!!, men slik jeg opplevde det, og slik jeg har inntrykk av at det også var for andre som likte spillet veldig godt, så er Nier et spill du bare er nødt til å tro blindt på. Kjøper du det først, spiller du antageligvis en del spill, og da trenger du neppe tilbringe lang tid med et for å få følelsen for om det er verd å bruke tid på. Nier vil gi de fleste følelsen av at det ikke er verd å bruke tid på, for eksempel med den der evige slåssescenen i begynnelsen, for å ikke snakke om hvordan spillet ser ut, noe som sammen med mer er godt grunnlag for å tro at det bare er uinteressant fyll til denne generasjonens JRPG-bibliotek; men i motsetning til hva jeg tidligere i tråden har skrevet, så synes jeg faktisk det er det. Verd det altså. Det er bare det at spillet slik aldri snur seg for å sjekke om du henger med, men da samtidig som det heller ikke hadde vært seg selv om det var annerledes. Du er derfor liksom bare nødt til å løpe etter det, fortsette selv når du kjenner blodsmaken i munnen, og plutselig tar du det igjen, og wooooooooaw, alle disse stemningene jeg aldri før har følt--

Ellers håper jeg det snart skjer noe med at det skulle komme mer Nier\o/