Det er kanskje mer enn dere er villige til å gi, tiden vil vise!!, men slik jeg opplevde det, og slik jeg har inntrykk av at det også var for andre som likte spillet veldig godt, så er Nier et spill du bare er nødt til å tro blindt på. Kjøper du det først, spiller du antageligvis en del spill, og da trenger du neppe tilbringe lang tid med et for å få følelsen for om det er verd å bruke tid på. Nier vil gi de fleste følelsen av at det ikke er verd å bruke tid på, for eksempel med den der evige slåssescenen i begynnelsen, for å ikke snakke om hvordan spillet ser ut, noe som sammen med mer er godt grunnlag for å tro at det bare er uinteressant fyll til denne generasjonens JRPG-bibliotek; men i motsetning til hva jeg tidligere i tråden har skrevet, så synes jeg faktisk det er det. Verd det altså. Det er bare det at spillet slik aldri snur seg for å sjekke om du henger med, men da samtidig som det heller ikke hadde vært seg selv om det var annerledes. Du er derfor liksom bare nødt til å løpe etter det, fortsette selv når du kjenner blodsmaken i munnen, og plutselig tar du det igjen, og wooooooooaw, alle disse stemningene jeg aldri før har følt--
Ellers håper jeg det snart skjer noe med at det skulle komme
mer Nier