Ninja Gaiden 1.1

#1
Synd det kommer 6 månder for seint. Jeg kommer nok ikke til og spille

igjennom spillet en gang til pga. dette. Men det er nice gjort av dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ja, huff... gi folk gratis forbedringer og ekstra stæsj til et spill de har kjøpt? Fy flate, så teit! Lite dumt, asså! Dæven døtte!
 
#4
Ja ikke sant, og folk med vett hadde forstått hva jeg mente..
Trenger jo ikke teste spillene før de kommer med de lenger, kan jo bare patche de.
Er visst en trend med Xbox, først Thief og nå Ninja Gaiden.
Kjøper spill til konsoll for å slippe det bullshittet med oppdateringer/fixer osv jeg.
 

SHDR

Gullmedlem
#6
Opprinnelig skrevet av Excelsion@24.06.2004, 09.45
Ja ikke sant, og folk med vett hadde forstått hva jeg mente..
Trenger jo ikke teste spillene før de kommer med de lenger, kan jo bare patche de.
Er visst en trend med Xbox, først Thief og nå Ninja Gaiden.
Kjøper spill til konsoll for å slippe det bullshittet med oppdateringer/fixer osv jeg.
LOL!!!

Tenk å ikke ville ha value for money når en dedikert utvikler slenger gratis ekstracontent etter kjøperen. Det er teit azz, spez fordi man må ha X-Box Live! for å få det azz, hvem er det som spiller Live lizzm?

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men konsollspill er like bøgga som PC-spill, det er bare at konsollcrowden er mer casual enn PC-crowden, og dermed ikke ser slikt like lett. Spilt DRIV3R? Der er det en grafikkfeil eller to :p
 

Kilik

Lokal moderator
#7
New Camera: Now we get into what makes Ninja Gaiden 1.1 a landmark Xbox Live download. Hearing the complaints of fans, Itagaki redid Gaiden's camera. You'll now have full 360 degree control of the camera
Genialt at de faktisk hører på folks meninger og forandrer dette som etter min mening var det største problemet med spillet. Skjønner ikke hva folk klager på når utvikleren faktisk følger opp spillet med gratis oppgraderinger utfra folks ønsker. Ikke mange utviklere som gjør det. Er det kun fordi det står "Microsoft" på Ninja Gaiden-pakka? Hva med Sony som nå tar 300-400 kroner for en "demo" av Gran Turismo 4 (GT4: Prolouge Edition)? Ingen som klager på det...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#8
Opprinnelig skrevet av Excelsion@24.06.2004, 10.45
Ja ikke sant, og folk med vett hadde forstått hva jeg mente..
Trenger jo ikke teste spillene før de kommer med de lenger, kan jo bare patche de.
Er visst en trend med Xbox, først Thief og nå Ninja Gaiden.
Kjøper spill til konsoll for å slippe det bullshittet med oppdateringer/fixer osv jeg.
Du har tydeligvis ikke spillt dette spillet. Ninja gaiden versjon 1.0 er allerede et legendarisk spill og står som et av de beste noensinne i sin sjanger. Ninja gaiden har vært under utvikling lenge og har nok blitt testet masse før det har blitt sluppet. At de gidder å lage en oppgradering der de fikser ting spillerene ønsket var enda bedre er jo en helt utrolig positiv ting. Dvs at de jobber gratis for at du skal få enda mer igjen for det du betalte for. Jeg skal finne meg en eller annen fyr med live tilkobling bare pågrunn av at jeg vil ha den updaten. Elsker det spillet, synes ingen andre (innen sjangeren) kommer i nærheten.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Shadar+24.06.2004, 11.15-->
<!--QuoteBegin-Excelsion
@24.06.2004, 09.45
Ja ikke sant, og folk med vett hadde forstått hva jeg mente..
Trenger jo ikke teste spillene før de kommer med de lenger, kan jo bare patche de.
Er visst en trend med Xbox, først Thief og nå Ninja Gaiden.
Kjøper spill til konsoll for å slippe det bullshittet med oppdateringer/fixer osv jeg.
LOL!!!

Tenk å ikke ville ha value for money når en dedikert utvikler slenger gratis ekstracontent etter kjøperen. Det er teit azz, spez fordi man må ha X-Box Live! for å få det azz, hvem er det som spiller Live lizzm?

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men konsollspill er like bøgga som PC-spill, det er bare at konsollcrowden er mer casual enn PC-crowden, og dermed ikke ser slikt like lett. Spilt DRIV3R? Der er det en grafikkfeil eller to :p [/b]
Så hvis jeg, GUD FORBY, hadde laget ett spill. Verdens mest buggete gjennom tidene... Så lenge jeg slenger med litt extracontent hver gang jeg kommer med fixer så er det greit?
Ja... jævla value for money ass... betale 500 kroner i året for noe jeg ikke vil ha for å kunne fikse spillet.. det står det respekt av og slenge GRATIS extracontent ikke etter de som kjøper spillet men etter de som betaler for Xbox Live!
Value for money my ass...gratis extracontent...pfffff.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#10
Du skjønner fortsatt ikke poenget ser jeg. Ninja gaiden fikk karakteren 9,4/10 på både gamespot og ign. Spillet var bortimot perfekt gameplaymessig, det eneste var noen små kameraproblemer. Nå er de villig til å fikse det gratis, i tillegg så legge de til flere fiender og flere våpen. Det finnes expansionpakker der du må betale 200-300kr for det samme. Hvordan skulle de ellers gitt ut patchen ? Selvsagt gir de den ut via xbox live. Eller forventer du at de skal sende gratis discer rundt til alle som har kjøpt spillet ?
 
#11
Uff ja, så trist. Tenk at vi i fremtiden kan vente oss at konsollspill også vil bli patchet mer og mer, på linje med PC spillene. Tenk så dumt. Jeg mener, vi har jo kjøpt spillet, så da vil jeg gjerne beholde alle bugs og negative sider med spillet, det er jo DET jeg vil.

Tenk dere om Driv3r faktisk BLE patchet og det ble så og si fritt for bugs og at det gikk flytende hele tiden. Det hadde vært dumt det.
 
#13
Han har et poeng vedrøreende patching av konsoll-spill, men når det gjelder Ninja Gaiden er han helt på jordet...
 
#14
Har ikke så mye imot det, sitter å håper på at de skal gi ut noe som gjør Driver 3 en tanke bedre.

Da får man faktisk bruk for Live også på en annen måte. Eller med andre ord: Man får mer for penga man brukte på Xbox Live...

edit: Kanskje jeg skal kjøpe Ninja Gaiden!?
 
#15
Patching er herlig så lenge det ikke får utviklere til å rushe spill. I denne sammenhengen er blizzard et godt forbilde.
 
#16
Spillet ser utrolig bra ut nå. Det eneste problemet er at jeg har rundet meg
et stykke i spillet nå, overgått mange vanskelige bosser, gidder jeg å starte på nytt?
Uansett så er spillet helt topp, det skal nok gå.
 
#17
Fy faen så nice :D Det er jo utrolig bra gjort av utviklerene å lage en patch til spillet. Jeg har ofte irritert meg over kameravinkelen i Ninja Gaiden, mest i kampens hete der du mister oversikten hvor fienden er. Jeg ser ikke et problem med patchen siden de _HELE_ tiden sender ut nye patcher til PC spill der de retter opp hver eneste bug. Xboxen er jo praktisk talt en liten data ;)