Ninja Gaiden

Virkelig en skamm for fedrelandet!!! *snufs* så foresten at de selgte turtles på ringo for en billig penge, men tror du ikke det var dubba og greier... har foresten en turtlesplakat på rommet mit, den er kul den!
 
jepp, jeg liker begge delene. Nunchaku heter det ja. Husker nesten hvordan det skrives. Men nå vet jeg det.
 
har ikke spilt dette på en stund, men jeg er inne på dette temple. Har gått inn i bibloteke. Gått opp en trapp og hoppet opp til en annen vei. Og så sprenger jeg den veggen, men da når jeg går gjennom den døra til vesntre så er det en safe som jeg ikke klarer å åpne. Første talle er 2, men klarer ikke resten. Ingen andre funker. Har prøvd alle talle etter at jeg har tatt 2 først, men det funker ikke. Hva skal jeg gjøre?
 
Om du absolutt må ha koden så er den:
Venstre 2; høyre 7; høyre 1; venstre 2 (venstre/høyre referer til retningen på kontrollen)

Det tok meg nøyaktig 10 sekunder å finne; 5 sekunder å gå inn på gamefaqs.com og finne en guide til NG, 3 sekunder på å scrolle ned til riktig chapter, 2 sekunder på å finne det i selve teksten. Ville dette være for vanskelig for deg???
 
tenkte det var noe slikt. Men jeg er enig at de skull ha vert lett å finne, men da må jeg vel være så flink å si, "takk for hjelpen".
 
Sitter og spiller Ninja Gaiden en del for tiden, og jeg er mektig fornøyd med spillet og mener at det er et av fjorårets beste spill.

Men jeg lurer på en ting, er det planlagt en oppfølger?
 
Nei, det er ikke planlagt noen oppfølger enda. De har ihvertfall ikke annonsert noen, og de tok seg gooood tid med det forige (det skulle egentlig kommet ut på Dreamcast, så vidt jeg vet) så jeg ville ikke forventet noen oppfølger med det første. Men jeg kan med rimelig stor sikkerhet si at det kommer til å komme fler Ninja Gaiden spill....
 
Vi vet at de er i gang med å utvikle oppfølgeren, dette har vi visst lenge. Spillet skal angivelig ikke komme før de er ferdig med DoA4.

ign.com
 
off, det er litt dumt dette her. Hvis man skal få tak i et spill man hveldig gjerne vil ha så må man kjøpe en helt ny konsoll.

Jeg skal ivertfall STOR kose meg med Ninja spille jeg har nå.
 
jaja, ikke mobb, men jeg synes dette er vanskelig spill. Er ikke noen mesterspiller liksom, men det er bare utrolig bra spill. Mange nye muligheter og man må gjøre ting nesten perfekt for å klare ting. Og da blir man så glad når man klarer det. Har kommet til det det endelig begynner å skje store forandringer.
 
er du nede i kloakken eller?? Begynt å slåss mot de stygge rosa tingene som hopper rundt om kring? Det er vel egentlig bare barnemat derifra og ut. Block og slå, det er bare å følge det mønstret, så er du på sistebossen (lett som faen) før du får sagt rosa index.... Eneste utfordringen er når du må ta (en god del) av alle de tidligere bossene rett etter hverandre. Om du spiller spillet litt mere, så vil du oppdage at du ikke trenger å være så god for å bli god i det, etter min mening er det et taktisk spill, som kun handler om analyse, og erfaring. Det er tross alt ikke så alt for mange vanskelige knep (bortsett fra det der isuma drop'et)
 
vet ikke akurat hva du mener med kloakk, men det er ivertfal etter undergrunnen. Har kommet til hu rosa dama. Synes hun er vansklig jeg.