Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da tåler vi vel en trailer til Luigi's Mansion 2 også?

Alle disse tre spillene er must-buys for min del, iallfall. Og ikke bare fordi det blir de første skikkelige 3DS-spillene på et halvt år.

Lodin

Der Waaaah
Og her er noe vi aldri får. Renegade, spillet som kom før River City Ransom er 25 neste år så da skal de gi ut no jubeleumsgreie som i praksis er RCR som inkluderer minigames av de andre spilla til Kunio og co. Mellom gateslåssinga må man altså spille foo~paa~l og vollaball og det høres gloriøst ut.

Lodin

Der Waaaah

Se der ja, triggerne bakpå er analoge samt at man får en ny R-bumper å trøkke på. L blir den samme siden den beholder plassen sin. To nye og analoge knapper er en fin ting å ha. God å holde er den også om man ikke har japanske babbyhender.

Kjøper PS Vita kun pga dette rotet.

demake

Seksuelt godteri
Kjøper ikke PS Vita fordi jeg ikke er homo.

PSP var jo en suksess gutta! Vita blir sikkert minst fem tusne ganger like bra.

Yes! Då må man nesten arrangere møtespeling, siden onlinefunksjonen til 3DS framleis er berre på tøys. Men sosial omgang er hyggelig, så klart.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er lett med på den. Si fra når du er i Stange. :p

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Apropos det. Jeg tror jeg nesten bumpa inn i deg på gardermoen i august. Fikk ihvertfall en visit av deg på 3dsen min. Dette var ment til Sagosen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
hvis man for eksempel kunne tenkt seg en tur til bergen, med dama da f. eks. Hva ville du sagt da?

"Let me know." Det hadde eg sagt.

Klart ein fordel at eg faktisk jobber fra Oslo til Bergen akkurat når de kunne tenke dykk å reise så klart. I så tilfelle kan eg fikse vennebillett, om det er ledig plass så klart. Men, som sagt, sei ifrå når så kan eg svare når eg jobber den ruta. Denne veka vart eg sjuk, så nogo.

Lodin

Der Waaaah
Restart Steam, Four Swords er ute. Dette er da bare tilgjengelig så lenge Nintendo føler for det så last ned med en gang. Forøvrig funker single playeren sånn at man bare har to linker man skifter mellom med L og R. Det funker fint, men det er ikke no story å snakke om eller sånt. Det var det vel ikke i 4 playeren heller forsåvidt så det er jo greit. Det er ihvertfall en ting å dille med.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Four Swords er DSiWare, og altså ikke 3DS-tjohoi. Dette betyr at også folk som har DSi kan laste ned herligheten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: :eng: GBA-versjonen er den samma som det vi får på DSiWare nå (øh, bortsett fra at du ikke kan spille aleine i den gamle utgaven) oooog Four Swords Adventures til GC er noe av det samme bare med plott og mye mer coop/backstab-action. For å si det sånn innførte det spillet Divorce Mode her i huset før New Super Mario Bros. Wii.

Lodin

Der Waaaah
I artigere nyheter skal Super Mario Land 3 dukke opp i en eller annen nærliggende uke og det er jo stas. Ihvertfall for de av oss som ikke har spilt det. :$