Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det spillet eier. Bare ikke få sjokk hvis du starter spillet og det ikke er Mario du styrer, for å si det sånn. Super Mario Land 3 er undertittelen, den egentlige tittelen er...
Wario Land

Lodin

Der Waaaah
Tipper det har ikke bare med prisen å gjøre, men og fordi den nye stikkedingsen gjør at Monster Hunter får ålreit kontroll og fordi det nylig ble spesifikt anonsert at Monster Hunter ikke kommer til Vita. Jo også ble dette her såklart nylig sluppet.

Lodin

Der Waaaah
Mens såklart Super Mario Land 2 dukka opp etter Four\Two Swords. Det var en ting Nintendo kunne sagt i mailen sin. Harke spilt det heller så det må vel testes.

Lodin

Der Waaaah
Mens Keji Inafune har mekka en sjørøverfurry variant av Romance of the Three Kingdoms. Så spørs det hva slags spill det faktisk er.

Lodin

Der Waaaah
Kroppen min er klar. På fredag får ambasadører i Nippon disse spilla:
F-Zero: Maximum Velocity
Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
Legend of Zelda: Minish Cap
Fire Emblem: The Sacred Stones
Kirby & The Amazing Mirror
Mario Kart: Super Circuit
Mario vs. Donkey Kong
Metroid Fusion
Wario Land 4
WarioWare, Inc.: Mega Microgames

Eneste jeg har av de der er Yoshi's Island, Minish Cap og WarioWare så dette blir awesome.

Det programmet der er virkelig helt bøtte fjernt. Fatter og begriper ikke hva Nintendo tenker med, annet enn at det virker som de bare er hyperlystne på å gi oss alle en rimjobb.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De eneste jeg ikke har av de der er Fire Emblem, Kirby & the Mediocre Mirror oooog Mario vs. Donkey Kong (som jeg uansett har spilt en del oppfølgere av). Men men, Fire Emblem blir nok stor stas.

PS dere som ikke har spilt Wario Land 4 før har noe å se fram til. Det er lett det særeste mainstream-plattformspillet jeg har vært borti; ikke som i "jøss, dette var jammen rart", mer det at hele settingen, flere av mekanikkene og stemningen er grunnleggende bisarr på en eller annen måte. Gled dere spesielt til å samle en CD på hver bane, som naturligvis låser opp musikk du kan høre på en jukeboks. Samtlige låter (unntatt en) er tilfeldige arrangementer av plystring, snakking, dyrelyder, trommeloops, sirkusmusikk og sånt.

Det første Mario vs. Donkey Kong er ganske annerledes enn de senere spillene, hvis jeg husker rett. Jeg tror det er mindre Lemmings og mer Donkey Kong.

For min del er det for øvrig helt glimrende at jeg nå kan se ut til å få pølsefingrene mine på masse GBA-goodness, siden GBA-en ligger i norge og nesten alle spillene er solgt eller gitt bort. Yay for digital distribusjon og vinterkåte spillselskaper!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det første Mario vs. Donkey Kong er ganske annerledes enn de senere spillene, hvis jeg husker rett. Jeg tror det er mindre Lemmings og mer Donkey Kong.
Husker så vidt å ha spilt det litt en gang i tida, og jeg tror bestemt du er inne på noe her; husker at jeg ikke ble like grepet av oppfølgerne som av det første.

Men ja, jeg for min del synes det er litt teit at jeg bare får en bråte med spill jeg enten har fra før av eller ikke er interessert i, men de kunne jo like greit gitt faen også. Får bare ta det jeg får med takk.

Åfytti, når blir disse tilgjengelig for vanlige folk? Sikler fælt etter en 3DS for tida grunnet 3D Land, men det er også bøtter med GBA-spill jeg aldri fikk spilt som det skal bli fint å teste ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åfytti, når blir disse tilgjengelig for vanlige folk?
Dealen var vel at vi som betalte en tusenlapp ekstra for 3DS-en skulle få NES- og GBA-spill bermen ikke kom til å få. Uten at det gir spesielt mye mening.

Trodde dere fikk dem gratis, mens vi måtte betale. Jeje. Før eller siden kommer de nok.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde dere fikk dem gratis, mens vi måtte betale. Jeje. Før eller siden kommer de nok.
Ikke sant, siden det er hva en vettug person ville regne med. Time vill sjåvv osv.

Lodin

Der Waaaah
NES spilla skal selges etterhvert i "oppgraderte" utgaver (som vi får oppdatere gratis) mens GBA-shizzet er eksklusivt for alltid.
Men men, nå har jeg fått melding på 3DSen som kan innformere om at vi får akkurat de samme spilla som Nippon på selvsamme fredag.
Nintendo eier. Drit i pressemeldinger til spillsider og sånt, send nyheter til 3DSene. :yoshi:

Ingen Final Fantasy Tactics Advance :qq: Jaja, Wario Land 4 er det absolutt beste GBA-spill så det er greit nok. Faktisk en veldig god liste det der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Proffer har da FFTA uansett? Men ja, flott at de gir ut både Metroid Fusion (fortsatt ett av mine favoritt-Metroid-spill), Wario Ware 4 og Fire Emblem på nytt. Ikke spesielt opplagte valg, men skikkelig gode og litt spesielle spill som nok vil falle i smak hos de som kjøpte 3DS-en tidlig. ^^