Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er helt hysterisk at rævva å ikke få med lader når man kjøper, men sier man det kommer Yetipants og kjefter på deg fordi du hater Nintendo så denslags meninger er ikke lov å ytre her på Nintendogal.
Neger please. Jeg har to sånne ladere nå, trenger ikke en til.

Novastrum

Feminist-elitist
Rotete forklart, men ja:

Har lyst å dra ned Bravely Default, men vil ha klarhet i en ting: Er det mulig å laste det ned på nytt til det nye SD-kortet jeg planlegger å kjøpe (Trenger tydelig større), eller er spillet låst til evig tid og kan ikke flyttes/Lastes ned på nytt? Leser noe hinsides greier om at spillene du laster ned ikke knyttes opp mot en konto, men den spesifikke maskina spillet blir lastet ned til.

Jepp, man kan flytte spillet til et nytt SD-kort og bruke det på samme maskinen som man lastet det ned til. Helt enkel kopieringsjobb på en PC/Mac med SD-kortleser. Gjorde det selv for noen uker siden.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jepp, man kan flytte spillet til et nytt SD-kort og bruke det på samme maskinen som man lastet det ned til. Helt enkel kopieringsjobb på en PC/Mac med SD-kortleser. Gjorde det selv for noen uker siden.
Takk for svar! Men betyr ikke dette at piratkopiering er svært enkelt?

Har lastet ned Steamworld Dig og nyeste Zelda. Zelda er veldig gøy til nå. Akkurat ferdig med første hula/slottet. Prøver å orientere meg om andre must-haves, og her er de jeg har landet på:

- Resi Revelations
- Fire Emblem
- Bravely Default
- Luigi's Mansion
- Donkey Kong 3D Returns

Blir disse i første rekke.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Selger mitt REvelations. Jeg orket ti minutter av det. Jill tar opp 50 % av skjermen og kontrollene er fryktelig knotete uten den Circle Pad-tilleggsgreia. Og fryktelig mye ghosting på 3D-en. Langt fra like bra som Zelda.

Har du spilt Donkey Kong Country Returns på Wii er det samme spillet som 3D.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Litt enig ang. RE:Re der. Det er et solid RE-spill, og en fantastisk showpiece for hva som er grafisk mulig på 3DS, men nå som det faktisk er tilgjengelig på PC og alt av konsoller er det nok en langt bedre opplevelse på en av disse.

Jeg vil virkelig anbefale det nye Ace Attorney hvis du liker de tidligere spilla, eller bare adventurespill generelt. Helt klart en av mine favoritter i år.

Shinra85

Spillegals effort emo
Slenger bare inn at jeg har ReRe på 360 som jeg har spilt 10min av, og exitemike slengte med 3ds-versjonen til meg som jeg har spilt i... 45min. Så der kan man da se; Rumpa til Jill er bedre på nært hold, på håndholdt konsoll.

Altså, jeg likte det bedre på 3ds enn på tv'n.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Betraktninger etter rundt 5 timer med Zelda:
- Maskina er helt vanvittig uergonomisk. Tommelen er vond som faen. Er det meningen at tommelen skal ligge helt flatt ned på stikka? Jeg har knekk på tommelen slik at "tuppen" er nede på stikka. Føles ikke bra!
-3Den funker, men jeg klarer ikke å holde maskina stille nok. Ender bare opp med å bli iritterende. Litt synd, siden Zelda ser ut som et lite dukketeater.
- battertiden er sånn... middels? Hverken utpreget dårlig eller bra.

Får et 32g-kort i kveld, så da blir det storstilt nedlasting.

Tror aldri jeg har måttet prakke Mario kart på noen, men kjøp det, kjøp Mario kart.

Fake edit: Verden har gått til hundene. Å måtte fortelle folk at de trenger Mario kart. Mein gott.

Fake edit 2: Du har Mario kart allerede har du ikke? Må være meg som ikke har fått det med meg.

Lodin

Der Waaaah
Pokeymans, du bør prøve å fange alle sammen. Bortsett fra noen gamle sulliker med rosefarga briller er alle enige om at X og Y er et fantastisk steg framover for serien.

Shinra85

Spillegals effort emo
Så, Monster Hunter 3 Ultimate .... Denne spillen. Bare ta all tid jeg noensinne har hatt, bare la meg bruke det på det her. Jeg elsker det, og jeg har enda ikke kommet meg ut for å slakte store dyr, bare tutorial-styr. Det er noe med hele konseptet og en velbalansert grinding som funker som et skudd. Har aldri vært en stor håndholdtspiller, men tar meg selv å sitte i lengre perioder med det der og bare traske rundt og se, luske rundt i krinker og kroker. Og det er snakkende katter der.

Ville kasta med Animal Crossing: New Leaf og Kid Icarus Uprising i nedlastingskøen. Og Attack of the Friday Monsters hvis du vil være indiehipstercool.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg har likt tidligere spill i serien, men Dream Team virker å ha Skyward Sword-syndrom.

At no point are you left to your own devices. At no point do you have to be creative or clever. At no point are you treated like a mentally competent human being capable of operating Mario & Luigi -- despite it being the world's kid-friendliest RPG series. "Look," the game constantly reminds you, "I'm worried that you might be too stupid for this. Let's take it slowly."
Vil ikke ha.