Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror nok de ville fått litt problemer med å løse ut bare SMB3 fra All-Stars SNES versjonen. De kunne jo selvsagt gitt ut hele All-Stars, men de innbiller seg vel at de ikke tjener penger på det - kontra å selge én og en NES-versjon.
Vel. Når det gjelder 3DS, en maskin som vi allerede veit klarer å emulere GBA uten stress (Wario Land 4 kjører som smør, og det er ett av de tyngste GBA-spillene), er det faktisk bare å trykke på knappen og laste opp Super Mario Advance 4.



Men, ja, det ville jo vært logisk og sånt. I det minste har vi Earthbound på Wii U.
 
Er cirka halveis gjennom Castlevania: Lords of shadow for øyeblikket. Noen andre som har oppdaget at spillet har en ganske awesome 3D effekt når man spiller ?
Jeg pleier egentlig aldri å bruke 3d funksjonen når jeg spiller, men det passer perfekt med det spillet her.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Da var det gjort. Ocarina er rundet. 34 timer tok det meg. Startet for første gang julaften.

Selvsagt en klassiker og oppussingsjobben Grezzo/Nintendo har gjort er strålende. Teksturene er knapt sammenlignbare. Men som tidligere nevnt, så er flyten i spillet til tider oppstykket og en del av hulene er litt meh.

Nå: Luigi's Mansion 2.
 
Jeg vil i grunn si det. Spillet blir mye mer intenst når du øker vanskelighetsgraden til den "standarde" Fire emblem stilen.
Også er en stor del av spillet å holde folk i live og alt det der. Når en dør, er han død for alltid osv. Personlig mener jeg du burde starte på nytt, men hvis du har det morro, så for all del, fyr løs. Spillet er uansett helt latterlig bra.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Siden Attack of the Friday Monsters gjorde det bra på eShop, så slipper Level-5 rytme/komedie/RPG-en Weapon Shop de Omasse.


The game focuses on a father and son who make weapons and rent them to heroes going on quests. Players control the pair and forge weapons through a rhythm gameplay system. The quality of the weapons these heroes choose determine how successful they are on their journey, and if they don't succeed, players won't get paid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare så det er nevnt så har jeg det spillet på kassett, og... vel, det er virkelig Super Mario Bros. med masse ekstra stæsj klistra på. Mest interessant er kanskje at hele Lost Levels følger med, men det er ørten ekstramodi for alle de vanlige banene også som gjør at du må tråle gjennom spillet mange ganger for å få med deg alt. Nå høres det kanskje ut som en dårlig ting, men det er ganske artig. Etter hvert låser du også opp en modus som lar deg komponere en liten jingle som spilles av hver gang spillet starter opp. De la inn alt pluss kjøkkenvasken da de laga den utgaven der, gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo fortsetter å teste ut vannet med F2P og det siste forsøket er Steel Diver: Sub Wars. Sånn jeg har forstått det er dette en oppfølger til det der ubåtspillet ingen plukka opp ved launch. Uansett er grunngreia gratis så man får med noen ubåter og brett og kan spille både single player og multi. Veit ikke helt hva jeg syns, men det virka litt fett. Kontrollen virker ihvertfall ganske simmete og man får skyte torpedoer på dumme skip og sånn. Blir å teste mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, Yoshis Nye Øy er ute, og... hmm.
Edge skrev:
It’s a remarkable feat of engineering to take parts so beloved and construct something that feels so wrong, like being asked to strip down and reassemble a Bugatti Veyron and ending up with a tuk-tuk that falls to pieces when you turn the key.
4/10.

Hva med Eurogamer?
Eurogamer skrev:
It might look a little like Yoshi's Island, then, but it's a worse game in every regard. 19 years on from the original, its design has been denuded of almost everything that made it great: a series once fecund with ideas is now coasting on past glories.
Oooog... 4/10. Hørm. No skuffings? No skuffings.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men er det bedre enn Yoshi's Story?