Nintendo 3DS: den store tråden

Lodin

Der Waaaah
I andre nyheter ble Jagged Alliance sluppet til DSiware i forrige uke. Det er da altså en port av fullversjonen som aldri ble sluppet i Europa og eneste nedskaleringa er kvaliteten på kuttescenene. De ser helt greie ut så det passer fint. Uansett er dette så godt som en remake av det første JAet fra gudene veit hvor lenge siden. Navnet på øya og flere av mercsene er endra samt at noen kart er bytta ut, men ellers er det samme spillet. Det betyr såklart at det er ganske knotete å spille, men om man er vant til orginalen går det fint. Litt lettere å gi ordre med stylus har de gjort det siden mus aldri var dets store styrke. Uansett er dette et ypperlig kjøp til 40 spenn om man liker UFO og siste Ghost Recon (det til 3DS) med turn based kamp og all den jazzen. Har fått middelmådige anmeldelser, men det er fordi anmeldere ikke liker all den jazzen. :p

Lodin

Der Waaaah
Super Mario 3D Land og Mario Kart 7 har fått USAsiske datoer, respektivt 13 november og 4 desember. Så får vi håpe at Europa har tilsvarende datoer, men hvem vet med Nintendo.

Kilik

Lokal moderator
Heldigvis november og desember også her på kontinentet, mens Kid Icarus Uprising er flyttet til 2012 i motsetning til i Statene som får det før jul.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så de to spillene jeg er interessert i kommer til jul, mens et som ikke lenger overbeviste etter sist E3 kommer neste år. Det er en win i min bok. Joda, jeg var litt gira over et nytt Kid Icarus, men de gameplayvideoe så nesten litt dølle ut uten at jeg greier å sette en pekefinger på nøyaktig hva eller hvorfor. Og stemmen. Stemmen!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er like før du selger faenskapet når det er tre måneder til Super Mario 3D Land kommer? Galskap.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
3DS price cut sees japanese sales roar
Eurogamer skrev:
3DS sold 214,821 units between 8th and 14th August, according to chart company Enterbrain (via Famitsu). That's the highest weekly amount since the 3DS launched in February.

Two weeks earlier, 3DS sales were 16,415 units a week. (News of the price cut impacted sales the week after.)

Including this recent surge, Nintendo's 3DS has now sold 1,521,326 units in Japan.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Urban Sjampinjong suger jo malinga av veggen, hva faen?

Lodin

Der Waaaah
Men alle bør ta en titt på traileren neste gang de er innom sjappa. Jævlig stilig hva de har gjort med 3Den. I fåkkings Urban Champion. :ras:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, det er jo mye mer omfattende enn de pissenkle greiene de har kvernet ut hittil i det minste. Men ja, fet trailer, fortsatt ikke en sjans i helvete for at jeg bruker spenn på den sjampinjongen. Vil også bare nevne at det finnes trailer til Xenoblade Chronicles der, det var litt stas. Håper det fører til at det spillet selger noen ekstra eksemplarer.

Vil forøvrig nevne at jeg kjøpte meg Xevious 3D, som også har en stilig 3D-effekt. Når det er sagt avhenger hvor bra du synes Xevious 3D er av hvor lyst du har til å spille en snart tredve år gammel shmup med 3D-effekt. Jeg synes Xevious er ganske artig, bare så det er sagt.

Lodin

Der Waaaah
Fuck no, Gargoyle's Quest i aftenens oppdatering. Lova meg selv at jeg aldri skulle spille det igjen etter at jeg pælma Game Boyen uti skauen i pur ræg som guttunge. :argh: