Nintendo 64

#22
Hvis du ikke skjønner noe av MM med en gang...... Ikke skam deg. Det er utrolig vanskelig... Noen av melodiene er skjulte, dvs ingen lærer deg dem... Å få tak i alle maskene er et lite helvete. Men HERREGUD så gøy det spillet er! :D
 
#24
Det slåss-spillet som kom nesten med en gang N64 ble gitt ut. Husker bare ikke hva det heter >.<

Noe med K også kunne man styre et skjellet.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Scarface@06.07.2004, 14.18
Det slåss-spillet som kom nesten med en gang N64 ble gitt ut. Husker bare ikke hva det heter >.<

Noe med K også kunne man styre et skjellet.
Killer Instinct tenker du på. Helt greit spill, men ikke et must have.
 
#26
Okei... Kan noen si meg HVORDAN dere runnet MM? Jeg måtte bruke det offisielle walthrough bladet som kom ut en kort stund etter at spillet ble lansert... Skjønner ikke åssen det er mulig å klare det uten... Der som har klart det.. : All powah to ya! :totomleropp:
 
#28
Opprinnelig skrevet av merlin03@06.07.2004, 14.15
Hvis du ikke skjønner noe av MM med en gang...... Ikke skam deg. Det er utrolig vanskelig... Noen av melodiene er skjulte, dvs ingen lærer deg dem... Å få tak i alle maskene er et lite helvete. Men HERREGUD så gøy det spillet er! :D
Jeg klarte liksom aldri helt å tenne på Majoras Mask, jeg. Det var et helt greit spill, men jeg fikk på en måte bare lyst til å spille Ocraina of Time når jeg spillte det. Og ja, jeg har klart det (men ikke absolutt alt, nei).
 
#29
Opprinnelig skrevet av merlin03@06.07.2004, 15.50
Okei... Kan noen si meg HVORDAN dere runnet MM? Jeg måtte bruke det offisielle walthrough bladet som kom ut en kort stund etter at spillet ble lansert... Skjønner ikke åssen det er mulig å klare det uten... Der som har klart det.. : All powah to ya!  :totomleropp:
Jeg gikk igjennom det uten walkthrough, det ødelegger spillet når man bruker walkthrough så jeg unngår det. Jeg har fått alle maskene og jeg har gått igjennom spillet. Jeg husker ikke helt om jeg har fått alle hjertebitene, men det er isåfall det eneste jeg ikke har gjort på spillet.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#31
Hehe, gleder meg til å se grafikken i zelda spillene.
Husker når jeg prøvde zelda Oot en liten stund, omtrent når det kom ut, så ble jeg virkelig imponert av grafikken. Blir vel ett lite sjokk når jeg ser det nå ^_^
Hadde akkurat samme opplevelsen med Final Fantasy VII for ikke lenge siden. Var akkurat det samme som med zelda, når VII kom ut. Revolusjonerende grafikk. Mens nå, når jeg spiller det, så er det ikke så imponernde lenger, som det var (bortsett fra fra bakgrunnene i VII, som jeg syns fortsatt er ganske bra).
Men det er jo litt av sjarmen med retro :)

forresten, kan du si at Nintendo 64 er retro? :usikker:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Opprinnelig skrevet av Ronin@06.07.2004, 18.46
forresten, kan du si at Nintendo 64 er retro?  :usikker:
Jeg ville ha unngått å bruke det ordet, med tanke på alle de über-hardcore retrogutta som flokker rundt på nettet. Bruk heller ordet "nostalgi"(selv om det kanskje ikke er helt riktig i dette tilfellet), så blir alle glade. :)
 
#34
Opprinnelig skrevet av Agahnim@06.07.2004, 16.45
Jeg gikk igjennom det uten walkthrough, det ødelegger spillet når man bruker walkthrough så jeg unngår det. Jeg har fått alle maskene og jeg har gått igjennom spillet. Jeg husker ikke helt om jeg har fått alle hjertebitene, men det er isåfall det eneste jeg ikke har gjort på spillet.
Jeg brukte jo ikke walkthroughen slavisk... Jeg skjønner ikke åssen dere fant frem til de skjulte sangene.... Den som sakker tiden f.eks.... For den får du jo ikke i spillet...
 
#35
Joda, man lærer hvordan man sakner tiden på spillet, bare ikke slik som man lærer alle de andre sangene. Det er en eller annen (husker ikke hvem) som sier at hvis du (for å ta et eksempel) spiller Song of Time baklengs så går tiden saktere.
 
#36
Er det? Jøss.... Kan ikke huske å ha møtt vedkommende... Da er det jo ikke LIKE nødvendig med walkthrough nei...hehe
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#37
Har skvisa enda mer ut av den dealen min nå. Nå er det Nintendo 64, 3 kontroller, en rumble pack, Mario Tennis, Mario Party 2, Super Mario 64, Zelda: Ocarina of time og Zelda: Majora's Mask til den vakre sum av 250 kr. :tommelopp:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#40
Haha, genialt. Nå får jeg 12 n64 spill gratis med en fyr jeg spiller fotball med, fordi han var lei av nintendo 64... Jeg takket høflig ja :)

Ellers er jeg litt redd for støv å sånt.. er det noen lur måte å få skjerma spilla for støv, oppbevare dem, eller er det ikke så utrolig farlig? (Har ikke boksene til spilla)