er vell sånn tegne og skrive sak.
wi-fi systemet er vell innebygd, og satser på at det er mulig ved release.
er jo ikke noe gøy med pictochat med bare èn person :flau:
Grafikken er nok omtrent som på bildet, men nå er det ofte at spill ser litt styggere ut på bilder enn i real life, spesielt når det er bilder av spill som er laget for små skjermer. Men det er ikke akkurat på PSPs nivå, så om du forventet deg det så er det ikke rart om du blir skuffet over grafikken.
Grafikken er nok omtrent som på bildet, men nå er det ofte at spill ser litt styggere ut på bilder enn i real life, spesielt når det er bilder av spill som er laget for små skjermer. Men det er ikke akkurat på PSPs nivå, så om du forventet deg det så er det ikke rart om du blir skuffet over grafikken.
Jeg forventet meg faktisk n64grafikk. noe som den tydeligvis ikke klarer å yte. Jeg så for meg at små firkanter som du finner i ps1-spill ikke skulle være til stede. slike som en spesielt legger merke til på gulvet på det bilde.
Tips: Når du spiller N64 på TV-en din blir bildet uskarpt fordi TV-en har mye lavere presisjon enn f.eks. en PC-skjerm. DS-en har mer presise skjermer enn en TV, og dermed blir bildet skarpere og "de små firkantene" (piksler) mer fremtredende. Kjør en N64-emulator på PC-en din for å se akkurat det samme.
Så da vet du det.
Hvem trenger egentlig vakker grafikk å beskue på en håndholdt maskin? ikke jeg ihvertfall. kanskje det høres litt rart ut, men "dårlig grafikk = bedre gameplay"
Den offisielle nettsiden for Nintendo DS har blitt lansert. Den er riktignok på japansk, men noe er det mulig å få ut av den, som for eksempel et par wallpapers. De har også lagt ut en ny TV-reklame på siden. På den reklamen kan man se bakdelen av DS veldig godt, og den ser veldig tynn ut, noe som er bra siden den da tar mindre plass. Den ser også ut til å være temmelig god å holde i. Men jeje. Her er siden:
Opprinnelig skrevet av United@28.09.2004, 10.09 Klarte ikke la være.. Har bestilt meg en jeg nå. Skulle egentlig bli PSP men nå blir det sikkert begge.. hehe..
Noen som vet hvilke spill bortsett fra Spiderman som kommer når DS'n kommer?? :tommelopp:
EA bekreftet i et video intervju med Gamespot at the Urbz skal være klar til lansering. Og siden Nintendo lanserer DS med en demo av Metroid: Hunters vil jeg tro den komplette versjonen av Metroid: Hunters er i butikk hyllene ved lansering.
Jeg regner også med at spill som Super Mario 64x4 og Wario Ware Inc. DS vil være klare til lansering. Etter som jeg forstod, hadde disse spillene kommet veldig langt i utvikling under E3 i år. :tommelopp:
Nintendo DS cartene får innebygget saveram i motsettning til GBA cartene som ikke har det. Dette vil nok bety at vi får save på alle DS spill og dermed slipper passord tullet.
Har aldri sett det som ett problem... Tror ikke jeg har spilt noen GBA spill hvor man har passord i stedet for vanlige saves...
Men det høres jo bra ut da, sjelden jeg er så positiv til ett produkt men jeg gleder meg så ekstremt til det ligger DS'er i butikken
Det stemmer nok at man kan save på de aller fleste GBA-spill, men utviklerne må betale ekstra for GBA carts med saveram. Saveram vil bli standard i DS cartene, så utviklere slipper å betale ekstra for å gjøre det mulig for spillerne å lagre.