Nintendo DS Confirmed!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det stemmer nok at man kan save på de aller fleste GBA-spill, men utviklerne må betale ekstra for GBA carts med saveram. Saveram vil bli standard i DS cartene, så utviklere slipper å betale ekstra for å gjøre det mulig for spillerne å lagre.
Hmm, Men det kommer vel allikevel ikke å ha noe å si på prisen på spillene!?
Jeg tror i alle fall ikke det, Men det er jo ett steg i riktig retning, De kunne jo ha droppa memorycard til GCen og satsa på HD i steden men men...
Nintendo har uansett de beste spillene!!!

skulle bare mangle med saveram som standar.
uansett, boxen var jo bare lekker.
kan nesten ikke vente på DS'en :svette:

har ikke råd til å bestille, har bare 1000kr :tommelned:

Det går nå rykter om at det fortsatt er noe ved DS som vi ikke vet om. Det ser ut til at sjefene for Warp Pipe (de som bringer GameCuben online) og en fyr hos n-sider vet noe som veldig få andre vet om DS. Det kan se ut som at dette har noe med DS' online støtte å gjøre. Det er mange som spekulerer i om Warp Pipe teamet jobber med en offisiel online tjenste til DS.

En av sjefene for Warp Pipe, Chad, har i hvert fall kommet med en god del misstenkelige kommentarer, som for eksempel denne:

Opprinnelig skrevet av Chad+-->QUOTE(Chad)
<!--QuoteBegin-zigg
I'm not holding my breath. You still need a matching service of some kind, and Nintendo hasn't exactly been a historically open company -- so don't expect someone else to be able to provide matching. That's even assuming that the game will support 802.
*whistles*
If you say so ;) [/b]
Dette er et temmelig klart hint, spør du meg. Det ser helt klart ut til at Warp Pipe sjefene vet noe som de fleste andre ikke vet. Sjefene har også lagt ut andre hint i form av noen bilder:

Denne gutten står i en skog og spiller Nintendo DS. Det er også en hund med i bildet. Dette kan hinte til at han står og spiller Animal Crossing (som heter Animal Forest i Japan). Siden han er i en skog, betyr nok dette at han er lang borte fra folk. Dette kan hinte til at Animal Crossing DS vil bli online.

Men ta en titt på denne tråden:
http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t...der=asc&start=0

Det kommer frem en del interessante punkter, og det er helt klart at han Chad fyren vet noe. Hvis ikke er dette århundrets spøk.

Jeg må til slutt bare takke HakoHero fra Nintendo Forumet for å ha funnet denne infoen. :)

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@29.09.2004, 22.24
Det stemmer nok at man kan save på de aller fleste GBA-spill, men utviklerne må betale ekstra for GBA carts med saveram. Saveram vil bli standard i DS cartene, så utviklere slipper å betale ekstra for å gjøre det mulig for spillerne å lagre.
Hmm, Men det kommer vel allikevel ikke å ha noe å si på prisen på spillene!?
Jeg tror i alle fall ikke det, Men det er jo ett steg i riktig retning, De kunne jo ha droppa memorycard til GCen og satsa på HD i steden men men...
Nintendo har uansett de beste spillene!!!
110287​
Det har mye å si når du kjøper to millioner kasetter som koster 50 cent mer enn de vanlige. Det blir raskt noen millioner kroner.

Shigsyfreak: Enormt stilig. Kan du gi meg link til forumet Chad og gutta henger på? Jeg akter å snuse litt rundt. :D

Edit: You did that, apparently :flau:

Syke spekulasjoner på Warppipe forumet. jeg har knapt lest halvparten av denne tråden, men den er ekstremt spennende. Dette fortjener nesten sin egen tråd!! :)

- Nintendo lanser er egen satelitt for å muliggjøre online spilling over hele verden. (ja, særlig!)

- DS kjede-linkes slik at mange folk kan spille mot hverandre uten at alle er innenfor en 30 meter radius. (spennende teori!)

- Gjennom hele tråden blir et bilde Magelan brukt av Warppipe prosjektsjefen. Vi vet jo alle at Magelan reiste jorda rundt, er det en analogi? Kan det ha noe å gjøre med trådløs internet uansett hvor du er å gjøre? (ekstremt spennende teori!)

Jeg anbefaller alle på det sterkeste å lese denne artikkelen som oppsumerer mye av det som blir sagt.

Hva tror folket?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror jeg venter og ser, gitt. Men det blir nok kult uansett. :tommelopp:

At Warp Pipe folkene jobber med en onlinetjenste til DS ser jeg ikke på som urealistisk. Og at de vet noe som ikke andre vet tviler jeg heller ikke på. Hvorfor skulle de ellers legge ut disse bildene og komme med disse kommentarene?
Også dette med at Warp Pipe har blitt et registrert firma forsterker disse teoriene. De tjener jo ingen penger på Warp Pipe, så hvorfor starte eget firma? De har tydeligvis fått noe annet å jobbe med som de i tillegg kommer til å tjene på.

Men ingen ting er sikkert, så tror ikke jeg skal ha så alt for store forhåpninger.

Opprinnelig skrevet av GombaC
DS kjede-linkes slik at mange folk kan spille mot hverandre uten at alle er innenfor en 30 meter radius. (spennende teori!)
Dette skjønte ikke jeg. Kan noen forklare? :flau:

Tror det vil si at selv om en person ikke er innen 30 meters radius med en annen, kan de fortsatt spille multiplayer med hverandre, så lenge begge personene er innen en 30 meters radius med enda en annen person igjen.

Hvis vi kaller dem A, B og C da: A og C er innen 30 meters radius med B, men ikke med hverandre. Da sendes informasjonen som trengs gjennom B sin maskin, siden hans når ut til både A og C sin.

Ble litt rotete, men forstår du nå?