D
Aah.. endelig en post som jeg gadd å lese, som virkelig viser hvorfor jeg nesten har sluttet og skrive innlegg på dette forumet. Alltid blir det en diskusjon med masse meningsløse argumenter. Nei, jeg sier ikke at det bare er en haug med dårlige argumenter.
Denne diskusjonen er jo en av de bedre.
Det er bare litt kjipt når hvert eneste emne skal gå ut på at folk går imot hverandre. Spesielt kjipt er det når folk som diskuterer nekter og la motargumenter være gode nok. Det er fullstendig ordkrig på dette forumet.
jeg ihvertfall er en som er lei det.
"jeg liker psp fordi den er kul og har bra grafikk"
"jeg liker ds fordi den har touchscreen og to skjermer"
"da er du dum"
"men da er du dummere"
nei. ikke ta dette som noe annet enn en dårlig imitasjon av kranglene her på forumet.
jeg er selverklært nintendo-fanboy (ja dere kan quote meg på dette), allikevel kaster jeg ikke bort tanken om en psp bare fordi den er sony.
Jeg er skeptisk til psp'en grunnet døde pixler i skjermene, altfor lett å få riper på den og hittil lite interessante spill, ihvertfall for min del.
Nintendo DS fikk jeg til jul. Ikke fordi at launchlisten var GUD, men fordi jeg måtte ha en nintendo-ds.
Selvfølgelig er det kjipt at launchspillene ikke var toppers deluxe, men når man eier en konsoll er det (ihvertfall for meg), greiere når spillene kommer litt spredd utover det hele. Nå sitter jeg bare å ser frem til Castlevania, Metroid, Animal Crossing, Meteos, Mario Kart, Advance Wars, Super Mario Bros Ds, Lost in Blue, nintendogs, Kirby, Final Fantasy III, Electroplankton, Another Code og mer.
Jeg har ALDRI gledet meg til så mange spill på en konsoll på en gang.. Aldri..
Hvor mange bra spill var det på Playstation 2 det første året den kom?
huff.. en helt usammenhengende post, as always. MÅ lære meg å skrive..
jeje.. Dere skjønner sikkert hva jeg mener.
hmm.. hvis du betaler 30 kroner for et minispill til mobilen.. Ta wario ware med mer en femti minispill. eller feel the magic. De koster 400 ja.
men hvor mye måtte du ha gitt for like mange minispill som det er i wario ware for eksempel? 30kr = 1 mobil spill. 400 kroner = 50 + + minispill i warioware.
30kr x 50spill = 1500kr. 1500kroner for 50spill på mobilen?
hmm.. hmm...

hahaha... damn jeg kjeder meg.
Denne diskusjonen er jo en av de bedre.
Det er bare litt kjipt når hvert eneste emne skal gå ut på at folk går imot hverandre. Spesielt kjipt er det når folk som diskuterer nekter og la motargumenter være gode nok. Det er fullstendig ordkrig på dette forumet.
jeg ihvertfall er en som er lei det.
"jeg liker psp fordi den er kul og har bra grafikk"
"jeg liker ds fordi den har touchscreen og to skjermer"
"da er du dum"
"men da er du dummere"
nei. ikke ta dette som noe annet enn en dårlig imitasjon av kranglene her på forumet.
jeg er selverklært nintendo-fanboy (ja dere kan quote meg på dette), allikevel kaster jeg ikke bort tanken om en psp bare fordi den er sony.
Jeg er skeptisk til psp'en grunnet døde pixler i skjermene, altfor lett å få riper på den og hittil lite interessante spill, ihvertfall for min del.
Nintendo DS fikk jeg til jul. Ikke fordi at launchlisten var GUD, men fordi jeg måtte ha en nintendo-ds.
Selvfølgelig er det kjipt at launchspillene ikke var toppers deluxe, men når man eier en konsoll er det (ihvertfall for meg), greiere når spillene kommer litt spredd utover det hele. Nå sitter jeg bare å ser frem til Castlevania, Metroid, Animal Crossing, Meteos, Mario Kart, Advance Wars, Super Mario Bros Ds, Lost in Blue, nintendogs, Kirby, Final Fantasy III, Electroplankton, Another Code og mer.
Jeg har ALDRI gledet meg til så mange spill på en konsoll på en gang.. Aldri..
Hvor mange bra spill var det på Playstation 2 det første året den kom?
huff.. en helt usammenhengende post, as always. MÅ lære meg å skrive..
jeje.. Dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@18.04.2005, 20.29
Pictochat er litt tøft, men jeg gir en lang faen i mini-spill - det er slikt jeg nedlaster til mobilen for 30 spenn - ikke faen om jeg gidder å bruke 400 - 500 spenn for noe slikt.
Pictochat er litt tøft, men jeg gir en lang faen i mini-spill - det er slikt jeg nedlaster til mobilen for 30 spenn - ikke faen om jeg gidder å bruke 400 - 500 spenn for noe slikt.
208360
men hvor mye måtte du ha gitt for like mange minispill som det er i wario ware for eksempel? 30kr = 1 mobil spill. 400 kroner = 50 + + minispill i warioware.
30kr x 50spill = 1500kr. 1500kroner for 50spill på mobilen?
hmm.. hmm...

hahaha... damn jeg kjeder meg.