Nintendo DS endelige design og navn

#41
Nydelig design, husk at det enkle ofte er det beste. Noe runde former og forholdsvis tynne flater gjorde utslaget for meg. I tilegg er den stylet opp. Tror ikke det kunne blitt gjort på en bedre måte jeg..
 

Kilik

Lokal moderator
#42
Opprinnelig skrevet av MoDef@30.07.2004, 14.40
Nei, glem det. Fant på ITavisen:
QUOTE("ITavisen.no")
Nintendo DS stiller også med to prosessorer, full 3D-grafikkmuligheter på begge skjermer, 16-kanals lyd, oppladbart batteri, full bakoverkompabilitet med Gameboy Advance, såvel som støtte for helt nye SD minnekort med opptil 1 gigabit lagringskapasitet.
Minnekort? Er det endelig, eller?
Les alt her.
[/b][/quote]
ITAvisen er mestre i å misforstå informasjon de stjeler fra andre nettsteder. I dag presterte de å skrive at PS3 lanseres 31.mars 2005 i Japan, mens det riktige er at ny informasjon kommer ut den dagen. Saken er at spillene til GBA SP kommer ut på 1 Gbit-kort. Så vidt jeg vet er det mulig å lagre på de kortene, så minnekort er unødvendig.
 
#43
Vel. Synes dessverre det nye designet var uoriginalt og
kjedelig. Jeg har sett det mange andre steder.

Lei av all denne sølvaktige metallen. Hvorfor ikke lage
maskinen med et deksel laget av tre.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Pepper@07.08.2004, 01.27
Vel. Synes dessverre det nye designet var uoriginalt og
kjedelig. Jeg har sett det mange andre steder.

Lei av all denne sølvaktige metallen. Hvorfor ikke lage
maskinen med et deksel laget av tre.
83882​
Du skal ikke se bort ifra at det kommer :p
Men seriøst. Det er jo Nintendo. De pleier for det meste å gi ut maskinene sine i masse forskjellige farger.. ;)
 
#45
Hvis jeg ikke las feil på IGN så skal DS komme ut i USA i november med lansering i Japan måneden etter (!):

Hello, I just read your article "Nintendo Dismisses Microsoft Advances." In the third paragraph you stated: "The company this November will release the Nintendo DS handheld in the US, followed by a December release in Japan, according to sources." What sources did you hear that from? Did Nintendo confirm that?

Matt responds: This is one-hundred percent true. I've been hearing it from very reliable sources in the development community who would prefer to remain anonymous at this point, but you count on the information. Nintendo has made the launch of DS in America its first priority.


MoFo2
 
D

Deleted member 91

Gjest
#46
Opprinnelig skrevet av Pepper@07.08.2004, 01.27
Vel. Synes dessverre det nye designet var uoriginalt og
kjedelig. Jeg har sett det mange andre steder.

Lei av all denne sølvaktige metallen. Hvorfor ikke lage
maskinen med et deksel laget av tre.
83882​
DS i mahogny som må beises? Jeg er med!
Fra spøk til revolver, jeg er litt enig med deg. Sølv-metall får veldig lett flekker (fingeravtrykk er et lite helvete, f.eks), og ser ikke alltid like stilig ut. Jeg er åpen for originalitet innenfor design også, Nintendo. :)