Nintendo DS

SHDR

Gullmedlem
#1
Nintendo DS @ T3

Dette bildet fant jeg mens jeg søkte etter informasjon på ARM7 og ARM9-prosessorene i DSen. Bilder er pussig nok fra April 2004, det vil si FØR E3, der konsollen først ble vist fram. Designworks Windsor står ifølge artikkelen som designere, noe som får meg til å tvile på at det er ekte overhodet, siden Nintendo tradisjonelt bruker in-house designere, noe som dessuten stiller T3s seriøsitet som nyhetsmedie i temmelig sterk tvil. Hvorfor tacket de Pokémon Collosseum på skjermen?

Uansett er den modellert etter GameCube-prinsippet, og jeg har sett styggere handhelds. Bare synd den nok ikke er ekte. Hvordan kan en fabrikkert nyhet være noe annet enn eksklusiv?!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Høm. Har ikke DS-en fire tommelknapper på høyresiden?
 
#4
Det står jo klart ut i artikkelen at de ikke vet hvordan den ser ut, men at de har spurt folkene hos Designworks Windsor hvordan de ville laget den nye Nintendo DS.
 
#6
Engelske spillmagasiner setter alltid et "EXCLUSIVE!" merke eller enda bedre "WORLD EXCLUSIVE!" på nyhetene sine. Det er like oppbrukt som Sven O på forsida av Se&Hør. Men det selger! Et lite "leverage" må de jo ha på nett-pressen og da er det naturlig at det hagler med superlativer og andre positivt ladede adjektiver.

Men som du sier det: det stiller T3s seriøsitet som nyhetsmedie i temmelig sterk tvil.