Litt offtopic, men jeg gidder ikke å starte et nytt emne på grunn av det, og siden de fleste spørsmålene allerede er besvart regner jeg med at det ikke er så farlig...
Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt DS spill. Jeg har sett på mange spill, og lest mye om spessielt top-spillene.
Jeg vurderer kanskje å kjøpe, Advance Wars: Dual Strike. Nå har det seg sånn at jeg ikke har prøvd et eneste advance wars spill før og vet ikke så mye om gameplayet, men jeg ble ganske frista til å kjøpe det etter den gode kritikken på gamespot og etter trailerne. En venn av meg hadde det og bytta det ut med ut med Mariokart. Han sa til meg at det sugde balle og at jeg kunne gjøre som jeg vil... -_-
Et annet alternativ jeg tenker på er, Castlevania: Dawn of sorrow. Jeg har spilt Circle of moon før, og det er det bare positivt å si om

. Jeg elsket Gameplayet, grafikken, historien, lyden og hele pakka. Noen som har dawn of sorrow og kanskje kan fortelle litt om forskjellene fra DoS
og CoM?
Jeg tenker også litt på Nintendogs. Jeg har prøvd det i knappe 10 min hos en jeg skjenner, og jeg må si det virket litt ensformig. Jeg har også sett på andre forum at folk synes det er for ensformig og at man blir for lei av det.
Hva ville dere anbefale?