Nintendo GameCube

#21
Nå er jeg litt redd, hvis din kontakt er vansklig å få takk i så klarer du ikke å tenke så langt at du bare kan dra den ut bak gamecuben.... funker like fett det.
jeg drar aldrig ut min(untagen når den er på den gamle tven).

btw disse 12 rådene var bare kødd..
 
#22
Jeg har så mye ledninger bak TV`n og sånn at det ville ta uendelig tid hvis jeg skulle ta ut kontaktene til alle konsollene og lignende hver gang jeg ikke brukte dem. Det er jo bare tull at man må gjøre det da. Alt mitt elektrisk utstyr har stått på 24\7 i alle år. Og jeg har overlevd liksom.
 
#23
Dummeste jeg har hørt :laugh:
 
#24
Trodde ikke strømledningene til konsollene var jordet i det hele tatt jeg. Støpslene er jo som regel jordet hvis noe er blitt gjort med dem i nyere tid.
Syns å huske at gamecube ledningen iallefall ikke er jordet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Men ikke så dumt at det måtte kommenteres i dag.

(Har aldri vært borti en konsoll som har hatt jordet strømforsyning.)


En liten sak til: Bare så dere er 100% klar over det, støpselet er det som sitter i enden på ledningen, stikkontakten er det som sitter på veggen.
 
#26
men, heiheihei, det er da lurt å titte i bruksanvisningen noen ganger!

F.eks så visste ikke jeg at du kan skifte farger på gamle GB spill med en gang du skrur på Sp'en. Hvordan fikk jeg vite det? Bruksanvisning.... :p
 
#27
Manualen til de fleste spill og konsoller sier også at man bare skal spille i en time for så å minst ta en pause på 15 minutter. Men hvem gjør vel dette? Hvis det faktisk er skadelig å ikke gjøre dette hadde jeg vært ganske hemma nå - noe jeg ikke er (selv om det er sikkert de som mener det :p )