Nintendo Gamecube

D

Deleted member 91

Gjest
#42
Heldigvis bruker du mange utropstegn, sånn at alle skjønner det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...Jævla idiot.

Jeg tror ikke det kommer til å gå så galt med Nintendo som "alle" tror, jeg kommer iallfall til å gjøpe en NGC snart, tror jeg.
 
#43
Eh... jeg er ikke særlig fornøyd med PAL-GC-spillan. Det jeg er fornøyd med er GBPlayeren. Ahh, så deilig det var å spille GoldenSun på TV'en. Det samme gjelder for FinalFantasyTacticsAdvance. Og, nu gleder jeg meg frem til å spille FinalFantasy1&2 når den får engelsk oversettelse. Den har jeg nemlig tenkt å bestille fra Canada.

Så takket være GBPlayeren er jeg kjempefornøyd.

P.S.

Jeg er forresten ganske fornøyd med BatenKaitos. Utrolig bra gjennomført og innovativt/nyskapende og intenst spennende kampsystem. Hver eneste kamp er spennende.

Når det er nevnt er jeg også glad for at Nintendo endelig ga meg muligheten til å spille TheLegendOfZelda og AdventuresOfLink;ZeldaII. Og selvfølgelig, TheLegendOfZelda:OcarinaOfTime;MasterQuest. Dærsken den var bra. Kom helt frem til vanntemplet hvor jeg fikk enorme problemer med å komme meg frem. Det var på den japanske utgaven.

Til å begynne med var SuperMarioSunshine en skuffelse, men etterhvert som jeg satte meg mer og mer inn i det, så begynte også morroa å komme frem til syne. Dærsken det var artig å eksperimentere med FLUDD'en. Og de dær hidden levels brættan var bare himmelsk hærlig. Åh, Gud, så godt det var å kjenne SM64-følelsen igjen.

TheLegendOfZelda:TheWindWaker må jeg si jeg var skuffet over. Kun pga den helsikkas seilinga. Battle-systemet derimot synes jeg var bra gjennomført, med flere forskjellige muligheter til å ta knekken på fiendene. Og de få templene/grottene som er i den synes jeg var immersive.

MetroidPrime var øh, bra på de første to gangene. Etter det så blir det litt kjedelig...kanskje?
 
#44
Jeg er megete godt fornøyd med min lilla kube... Elsker den! Men er vel litt skuffet over at de virkelig store titlene kommer med vanvittig store mellomrom... Har hatt kuben i litt over to å nå, har kanskje 12-13 spill på den.. Ja, det er mye, men syns lissom ikke det har kommet nok trekkplaster da... Forutenom i det siste...
Men det er mye butikkenes feil og, det er få sjapper som et godt utvalg av NGC spill, noe jeg syns er forferdelig frustrerende...
Grafikken som den lille kuben presterer er vanvittig, spør du meg. Wind Waker, Res. Evil4, Metroid Prime... Vanvittig god greafikk, og ingen problemer med hakking, det har ike jeg opplevd ihvertfall...
Eneste jeg kan virkelig klage på er minnekortene og deres kapisitet og pris.
Alt i atl er jeg super fornøyd med den, og nå som en del gode spill er på vei blir jeg nok enda mer fornøyd! :D
 
#46
Jeg er veldig fornøyd med Gamecube. Det beste spillet mitt er vel kanskje Baten Kaitos eller Super Smash Bros. Melee. På disse to årene har jeg fått samlet opp hele 45 spill, og jeg syntes alle spillene er bra. Og til høsten kommer det en god del gode spill.