Opprinnelig skrevet av Shadar+01.07.2005, 19.12-->
Er ikke så sikker på om Samus er den beste figuren å bruke. Hadde du hatt en 8-bit mario (går det an å si det?) og en 3-D mario eller noe slikt, TROR jeg den ville blitt bedre. Når vi ser bort i fra det, så tror jeg nok det er mange som ville blitt gira av å høre august. Alt i alt, det er en god plakat/bilde du har der :tommelopp:
<!--QuoteBegin-Novastrum@01.07.2005, 22.42
Sorry for dobbeltpost, men jeg er litt stolt av denne:
Tok meg ca. 30 minutter. Lurer på om jeg skal ta et obskurt bilde av skjermen med digitaltkamera, og gi den ut til konspirasjonsmassene.
Edit: Argh.. må gjøre fonten litt smoothere.
Her har man skrevet et aldri så lite blogginnlegg om de nye ryktene rundt Revolution, og tatt et mer helhetlig blikk på hele situasjonen. Har også postet de nye reklamene som er lekket, så blir det vel opptil dere å sette hode og hale på hele stasen ...
Hva tror dere, folkens?
Hva tror dere, folkens?
237968
[/b]
Er ikke så sikker på om Samus er den beste figuren å bruke. Hadde du hatt en 8-bit mario (går det an å si det?) og en 3-D mario eller noe slikt, TROR jeg den ville blitt bedre. Når vi ser bort i fra det, så tror jeg nok det er mange som ville blitt gira av å høre august. Alt i alt, det er en god plakat/bilde du har der :tommelopp:
<!--QuoteBegin-Novastrum@01.07.2005, 22.42
Sorry for dobbeltpost, men jeg er litt stolt av denne:

Tok meg ca. 30 minutter. Lurer på om jeg skal ta et obskurt bilde av skjermen med digitaltkamera, og gi den ut til konspirasjonsmassene.

Edit: Argh.. må gjøre fonten litt smoothere.
238058
men du er flink du også Novastrum :kul: