Opprinnelig skrevet av Lodin@01.07.2005, 23.58
It has no buttons at all. The controller and gamer both interact with each other through movement; not only is the game controlled by the movement of the player but the whole controller gives some sort of feedback. Built-in sensors can tell the difference between the controller and the console, as well as determining the controller’s position. An example of the control would be that turning the controller around and moving it in a direction would be one form of controlling.
Fra et russisk blad. Dramallama!
238089
Hvis hele flaten av kontrollen kunne bli konfigurerbar så er de inne på noe. Feks, si at et spill trenger mange knapper så blir det vist flere "knapper" ved hjelp av lys på den mørke kontrollen. Og at man eventuelt hadde muligheten til å flytte på "knappene" etter hvordan man holder kontrollen. Da forsvinner jo muligheten til å ha analoge trykksensitive knapper. Men å mekke egne knapper etter åssen man vil spille hadde vært en genistrek.
Null mer fuzz når man skal ta en overgang fra et fps spill til et fighting spill. Standard tekken oppsett når man spiller fightespill og andre plassering på knappene i et fps spill, alt etter hvor viktig knappen er og hvor ofte den blir brukt.
Noen som forstod en shit av det jeg skrev nå ?
Edit: Det ville jo blitt en anelse rart uten å kunne føle knappene. Men jeg tror jeg skulle kunne klart meg.