[NX] Nintendo Switch med Howie O

Lodin

Der Waaaah
Foreløpig har de kun bekrefta NES og SNES, men jeg ser ingen grunn til at ikke de andre usual suspectsene også dukker opp. Ihvertfall får SNES-spilla online multiplayer.
 

demake

Seksuelt godteri
Cava inn og forhåndsbestilte. Kommer til å flexe den fredagen, gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
Sesongpass, i mitt Zelda? Det er mer sansynlig enn du tror.
Såklart driver hele internett å driter på seg over det.
 

demake

Seksuelt godteri
lol@ de to første pakkene. Men den som kommer til jul? Signer meg opp.
 
Mjæ. Tviler på at det blir noe på meg, det er ekstremt sjeldent at jeg gidder fyre opp noe singleplayer-spill ni måneder etter at jeg er ferdig med det. Får se om det klør i lommeboka når pack 2 er ute, og anmeldelsene sier at det er verdt det, men jeg tviler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Begynner å bli litt vel mye fake news ute og går her hvis folk faktisk klager på at et spill har DLC i 2017. Nå skrev jeg fake news så da er det fake news. Fake news.

Noe som forhåpentligvis ikke er fake news, er at den jævla Zelda-pakka til Komplett slenger innom her om et par-tre uker. Å si at jeg sitrer av spenning er ikke å overdrive. Sitre.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg driter og i det siden jeg tipper jeg også vil ha spillet til Switch etterhvert så da kjøper jeg pakka der.
Om ikke annet har jeg ammiboen min som lar meg spawne Ulve-Link når som helst. :yoshi:
 

demake

Seksuelt godteri
Ser ut til at man lader kontrolleren ved å bare å ha dem på maskina når den står i docken. Takke faen! Wiimotene åt jo batterier.
 

demake

Seksuelt godteri

Shinra85

Spillegals effort emo
En fyr har fått en Switch litt for tidlig og viser fram UIen