Nintendo Wii

Kleevah

Livsfarlig amatør
Microsoft får ett forsprang ja, Sony har ikke announcet dato for PS3 vel?

Dessuten er det som Reggie sier, FARLIG LITE playable til xbox360 på e3 med tanke på at konsollen skal slippes om noen måneder...
 
Nei, han sa ikke noe nytt om Revolution. Ingenting nytt i det heletatt, egentlig. Alt han sa ble nevnt på pressekonferansen. En ting han poengterte litt mer nå, derimot, var alle de små utviklerne som ikke vil ha råd til å utvikle spill som tar fult ibruk kraften til PS3 eller X360 vil ha sjansen til å briljere på Revolution. "On the Revolution, it's the best idea that wins, not the best budget" som Iwata sa. Forhåpentligvis er det så.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Kleevah@19.05.2005, 21.35
Microsoft får ett forsprang ja, Sony har ikke announcet dato for PS3 vel?
Jo, våren 2006 sa de på pressekonferansen. Jeg har hørt snakk om mars 2006 i Japan, men det tror jeg ikke er offisielt bekreftet ennå.
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2@19.05.2005, 21.28
- Et hint Reggie ga om kontrolleren: "Siden man skal kunne spille 20 år med spill...du kan tenke deg hvordan en slik kontroller kommer til å være."
223405​
Men hvorfor kan ikke kontrollen brukes til GameCube-spill med tanke på at det er kontroll-porter for GameCube-kontroller? For hvis den kunne bli brukt, hva skal man da med GameCube-kontrollere? Nintendo har vel ikke laget 4 porter for å kunne spille Donkey Konga på Revolution?

Hmm.

---

Ellers ... Ja, vi får bare vente å se. Håper den faktisk blir revolusjonerende. Men hvis det er slik at den ikke blir så kraftig (når det kommer til grafikk) - hvorfor skal det da ta så lang tid å få den ut på markedet? Er det annen teknologi som tar tid?
 
Jeg er skuffet. Vi fikk ikke se noe fra Revolution bortsett fra selve maskinen. Hva var alt fuzzet om da, dette her med puzzle osv..
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@19.05.2005, 21.51
Jeg er skuffet. Vi fikk ikke se noe fra Revolution bortsett fra selve maskinen. Hva var alt fuzzet om da, dette her med puzzle osv..
223418​
Bullshit, det er det det var.

Men man kan jo fortsatt fundere på hva Nintendo driver med, men noe svar vil vi neppe få før til høsten.

Regner med at de vil si noe mer om konsollen før XBox 360 lanseres.
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+19.05.2005, 21.53-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@19.05.2005, 21.51
Jeg er skuffet. Vi fikk ikke se noe fra Revolution bortsett fra selve maskinen. Hva var alt fuzzet om da, dette her med puzzle osv..
223418​
Bullshit, det er det det var.

Men man kan jo fortsatt fundere på hva Nintendo driver med, men noe svar vil vi neppe få før til høsten.
223420​
[/b]

Men han nintendomannen sa jo på pressekonferansen at vi skulle se på det som et slags puzzle jo..
 
Dagen er fortsatt ikke over i LA. Jeg håper fortsatt (selv om forventingene er lave.) at Aries er virkelig og at vedkommende har peiling. Da får vi kanskje vite noe mer.. Selv om dette er høyst usannsynlig.
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@19.05.2005, 21.55
Men han nintendomannen sa jo på pressekonferansen at vi skulle se på det som et slags puzzle jo..
223422​
Et jævlig langt "puzzle" i så fall. :p

Eller for å si det på en annen måte - løsningen på "puzzlen" vil ikke dukke opp før om veldig lenge. Så vi kan pusle i vei - helt uten nytte, og dermed skape hype.
 
For å si det slik, så skulle jeg likt å gi en viss Aries en solid menge bank.
 
IGNcube: Do we have to wait until E3 2006 for more Revolution info, or do you have a new Space World coming later this year?
Opprinnelig skrevet av Shigeru Miyamoto
That hasn't been determined. We haven't decided yet. I'm sure that there will be information that we'll get out somewhere, somehow, through developers or something. I'm sure there will be some leaks. But next year at E3, everything will be public as far as Revolution is concerned. It will all be out there, which should tell you that we're well into it. It's not that we don't have anything. So next year you'll get it all.
Hmm.
 
Så egentlig, så sitter vi nå igjen med like mye som da E3 startet?!
 
e, hehe, skal vi si ifra om

mms://a841.l1165440463.c11654.n.lm.akamaistream.net/D/841/11654/v0001/reflector:40463

de taper vel penger

når det gjelder rev. om vi sitter igjen med det vi hadde før e3, så-----
ja
 

Lodin

Der Waaaah
Ja vi så jo hva som plutselig skjedde med Sony sin kontroll etter at Nintendo lanserte N64 kontrollen og brumle pakka. :usikker:
 
hmmm... skuffende maa jeg si. Dette bor vaere revolusjonerende, vis ikke kan dette bli slutten. Tviler paa at det kan vaere saa revolusjonerende selv, men tiden vil vise i alle fall.
Og ikke har dem faatt med flere utviklere heller, lover ikke bra. Nintendos egen stahet kan bety demmers egen slutt er jeg redd :(
Bortsett fra en finfin design paa selve konsollen saa har ikke Nintendo imponert meg i allefall.


Ja vi så jo hva som plutselig skjedde med Sony sin kontroll etter at Nintendo lanserte N64 kontrollen og brumle pakka.
Ja, Sony tok en kjempe idee fra Nintendo, og gjorde den mange ganger bedre. Ikke noe problem for meg. :p Nintendo har jo tatt sin del av ideer fra andre dem ogsaa. I hvertfall i det siste.