Nintendo Wii

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah. Går ut ifra det er DS-versjonen vi ser på de bildene der.
 
Hvorfor ligger ikke dette emnet inne på Nintendo-delen av forumet?
anyway. Jeg ble overasket over navnet jeg og, men det tok ikke lang tid før jeg begynte å like det, det er lite, innovativt og vekker oppsikt. Akkurat som konsolen selv... Er ikke nettop dette hele poenget?
 
Hvorfor ligger ikke dette emnet inne på Nintendo-delen av forumet?
[/b]
Fordi Nintendo-delen er for å diskutere spill til Nintendo-konsoller (og her diskuterer vi jo selve konsollen), mens i Generelt rundt spilling er det mer ... generelt.
 
Fordi Nintendo-delen er for å diskutere spill til Nintendo-konsoller (og her diskuterer vi jo selve konsollen), mens i Generelt rundt spilling er det mer ... generelt.
[/b]
Tror ikke akkurat at noen tar skade av at dette emnet ligger under Nintendo, det har jo tross alt litt med det å gjøre... Jeg for min del skriver stort sett bare på Nintendo delen, og hadde ikke sett dette emnet før nå.

Men Wii-emnet hører hjemme i enten Nintendo-delen eller Nyheter og rykter. IKKE Generelt.
[/b]
:tommelopp:
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Sist gang jeg sjekka hadde jeg aldri kjøpt en konsoll basert på navn.

Men det er jo greit at den sparker rompe i begge avdelinger. Jeg synes det nye navnet passer perfekt til den nye linja de går mot. :tommelopp:
 


Fra en nylig utført amerikansk spørreundersøkelse. Standard prosedyre i sånne saker eller har Ninty fått kalde føtter?
Personlig tok det en halvtime å vende seg til navnet så jeg driter i om den blir hetende piss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En viktig ting er at dette navnet ikke er rettet mot eksisterende spillere, men mot mannen og kvinnen i gata. Navn som "Revolution" eller "Xbox" virker aggressive eller mystiske, og dermed avskrekkende. "Wii" høres lekent og ufarlig ut til sammenligning. Jeg tror definitivt Nintendo er inne på noe her, ettersom de som virkelig er interessert i spillene deres nok kommer til å kjøpe den uansett.
Så var det bare å få plassert Wii-enheter rundtom i kjøpesentre og få på tung rotasjon av TV- og avisreklame, så folk finner ut hva det er.
 
Okay, navnet Wii hører helt føkka ut, for å si det rett ut, men på annen side så høres xbox 360 like ille ut. Det er jo spillene som teller mest..forhåpentligvis.

NES, SNES, DS står jo får noe. Det er ikke navnet til de ulike konsollene. Wii høres, nok en gang, helt føkka ut.

Jessjess. Skal ikke la dette ødelegge min opplevelse, denne skal skaffes uannsett. :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kanskje de syntes at "Revolution" blir for mye hype. Men så de har jo allerede klart å skape sykt mye hype med bl.a. kontrolleren sin.