Nintendo Wii

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Faen ta Nintendo... Både PS3 og Xbox360 bryr meg midt i brunøyet... Jeg vil ha mer informasjon nå!

Jeg vil se kontrollen, spillene og åssen det funker! Orker ikke å vente ett halvt år før de åpner kjeften...

Revolusjon NÅ!

Lodin

Der Waaaah
No må de ikkje verte så arge med Nintendo då venane. Sjå heller på litle kvalpen. Han vil berre kosa med dykk. Han e ikkje farleg.

Korleis kan nokon bli så vone mot nokon som berre vil ge dykk kvalpar?

nåååååhhhhh, søt kvalp!

epp

firm and correct
Full Backwards Compatibity With GC Software Library.. ++ Nes, Snes downloads.
Tanken som slo meg var at hvorfor ikke lage noen retro-wifi-håndkontrollere? Det hadde bare vært så kuult ass :) eller bare en SNES utgave hadde holdt kanskje?

Ergelige greier fra Nintendo. Jeg sier bare det er BEST for Nintendo at denne Revolution kontrolleren kan teleportere meg hvor som helst, tilberede mat, betale regninger og teipe igjen kjeften på dama mi under pms perioden...

Tror enten de lkke de har kontrollen klar enda eller så er Nintendo greit overbevist at de har funnet gullåren i konsoll krigen.

Er skeptisk enda, men jeg lar tvilen gå Nintendo til gode.. For now.

Hvis Nintendo klarer å komme med arvtageren til den analoge stikka må jeg si jeg blir imponert. Når jeg sier arvtager mener jeg ikke bare arvtager i Nintendos øyne, men at de skaper noe som i fremtiden blir en standard på kontroller i fra alle konsollprodusentene, akkurat som de gjorde med D-pad og analog stikke. Har ikke den fjerneste idé om hva dette skulle være, men hvis de klarer å skape noe like stort som D-pad og analog stikke, vil jeg faktisk si at det holder for min del.

Hvis de klarer å erstatte analogen til noe som er bedre og mer presist så blir jeg imponert. Håper på det men forventer det ikke.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Shigsy@21.05.2005, 02.38
Hvis Nintendo klarer å komme med arvtageren til den analoge stikka må jeg si jeg blir imponert. Når jeg sier arvtager mener jeg ikke  bare arvtager i Nintendos øyne, men at de skaper noe som i fremtiden blir en standard på kontroller i fra alle konsollprodusentene, akkurat som de gjorde med D-pad og analog stikke. Har ikke den fjerneste idé om hva dette skulle være, men hvis de klarer å skape noe like stort som D-pad og analog stikke, vil jeg faktisk si at det holder for min del.
224031​
Hmm... Dettte innlegget fikk meg til å tenke litt. Kanskje kontrollene blir trykkfølsomme? Skullle da ikke være umulig det. Vi har jo allerede fått DS så hvorfor ikke?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det som hadde vært konge var om Nintendo gikk old school gameplaymessig. Masse 2d spill med knivskarp grafikk og skikkelig lekre animerte bakgrunner.
Tenk dere et old school castlevania i 2d, som for det første er stort som et helvete, og som virkelig bringer slottet til live med herlige bakgrunner. Noe alla Viewtiful Joe altså.
Jeg hadde i hvertfall kommet til å digge det :)

Opprinnelig skrevet av Lurtz@21.05.2005, 14.00
Det som hadde vært konge var om Nintendo gikk old school gameplaymessig. Masse 2d spill med knivskarp grafikk og skikkelig lekre animerte bakgrunner.
Tenk dere et old school castlevania i 2d, som for det første er stort som et helvete, og som virkelig bringer slottet til live med herlige bakgrunner. Noe alla Viewtiful Joe altså.
Jeg hadde i hvertfall kommet til å digge det :)
224135​
Jo ville nok blitt bra det, men det er alt for mange grafikk horer til at Nintendo ville tjene på det. Det de kan gjøre er å blande det litt, slik at alle får noe de liker.

hmm, så det har ikke kommet noe info om Håndkontroll enda?
ps3 kontrollen så ekkel ut :/.