Nintendo64- det siste du har spilt?

For et emne. Det siste var vel mario 64, jeg spilte det for ca et halvt år siden da jeg gravde frem den gode gamle N64.

Spilte faktisk Perfect Dark for en måned siden, vi var vel 4 stk... uber fett <3

Holder på med Zelda:Ocarina of Time nå.

Andre spill jeg har spilt, som begynner å bli lenge siden nå er Mario 64, Turok 2:seeds of evil, Star Wars Rouge Squadron. Det er de jeg husker best ihvertfall.

Plukka opp Mario Tennis for et halvår siden. Det burde jeg spille oftere siden det er dødskult på 2 player :)

siste spillet jeg spillte til N64 var James Bond 007: Goldeneye.....

det beste spillet ever til N64

Spilte MarioKart med søsteren min nå nylig. Eneste spillet hvor jeg har blitt slått av ei jente :rolleyes:

(da mener jeg i split-screen, ikke online)

Gruste broren min i Mario Kart 64 for litt sida. Det siste spillet jeg spilte på MIN N64, var Perfect Dark med 3 venner. Gruste dem og :D.

Det siste spillet jeg spilte på N64 var Mario 64. Det var minst et halvt år siden.

Det siste spillet jeg spilte på Nintendo 64 var Super Mario 64. Og det er faktisk bare noen dager siden. Utrolig morro spill, og helt klart blant de fem beste til Nintendo 64.

Opprinnelig skrevet av TurboAlex@01.05.2004, 21.06

Samme her. Husker vi hadde noen gode stunder hos kompisene.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
jeg har spillt perfect dark og goldeneye en del i det siste. jeg trengte litt skikkelig multi-FPS. har grust et par kompiser og sånt. men kontrollene mine er ganske herpa (DAMN YOU, MARIO PARTY!).

Opprinnelig skrevet av Revan+02.05.2004, 10.10-->
<!--QuoteBegin-TurboAlex
@01.05.2004, 21.06

Samme her. Husker vi hadde noen gode stunder hos kompisene. [/b]
jeg har også hatt veldig mange gode stunder med james bond......

Kan jeg få lov til å si Occarina of Time, selv om jeg spillte det på Gamecube? Jeg kvittet med med pesten som heter N64, fordi den hadde en grusom kontroll jeg ALDRI klarte å tilgi Nintendo for. Spillopplevelsen ble ødelagt av en utrolig patetisk håndkontroll.

Thank god for emulators... og ports... :)