Nintendo64- det siste du har spilt?

#21
marioparty for et par dager siden, vi spilte det på 18 års dagen til en kæmmis av meg, så det ble marioparty på party. Den tautrekkinga er vansklig med alkohol innabords
 
#24
det er mange som spiller goldeneye......

det jo det beste spillet på N64 da....
 
#26
husker vi solgte den og skaffa en ps2... det siste jeg spilte var Zelda ocrania of time og majoras mask, satt pal med de spillene, de er SÅ bra...har emulator nå da, så kan jeg spille dem når jeg vil på pc'en...
spillte også mye perfect dark med venner og smash bros.
N64 er den ultimate psrtykonsollen, har mange gode minner fra 64'en.
chips, cola, fettete kontroller, latter, tung luft, skrik, høy lyd, klagende mor, morro.
 
#27
Siste spillet jeg spilte var det geniale Mischief Makers. Det eneste spillet Enix ga ut på N64. Herlig sidescrolling plattformer, med masse masse gode ideer. Er n64s svar på Viewtiful Joe.

Nå fikk jeg faktisk lyst til å spille denne oversette perlen igjen...
 
#28
Siste N64-spillet jeg spilte var nok Goldeneye for rundt 2 år siden.. ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#30
Hm, lurer på om ikke det var Mario Kart 64, Perfect Dark eller Super Smash Bros...

Ellers så savner jeg Mario 64.
 
#31
Mario 65 spillte jeg her om dagen....

har fosatt ikke runda det....
 
#34
Siste spill var nok perfect dark. Men i sommer blir det ny runde med Zelda: OoT! :tommelopp:
 
#35
Siste jeg spilte , var Banjo Tooie , som jeg spilte i går.
Genialt spill. Spilte litt på multiplayer delen..ikke mye å skryte av , men absolutt gøy. Jeg eide hardt btw.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#36
jeg voldtok en kompis litt i goldeneye her om dagen. jeg prøver å lære han opp til å bli en brukbar fps-er, men han hører aldri på meg! wax on, wax off!
 
#37
Jeg tror at det siste spillet jeg spilte var Donkey Kong 64, men jeg er ikke helt sikker. Kom aldri noe langt på det... Det manglet den gode "Donkey Kong Country-feelen", om man i det hele tatt kan snakke om noe slikt.
 
#39
Siste spillet jeg spilte var nok Jet Force Gemini. Skjønner ikke dere som selger konsollene deres! Angrer den dag idag at jeg solgte gamle NES'en min med alle spillene mine.... Har kjøpt en brukt nå da, men ikke på langt nær med så mange spill som jeg engang hadde.... :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
#40
Siste jeg husker å ha spillt? Synes jeg husker å ha spillt Perfect Dark tidligere i dag, ja. Runna forresten Mario 64 (as in... tok siste bossen) for ei uke eller to sida.