NM i gampeplay 2015

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
The Way of Shaolin eller noe i den duren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Kan jo skrive litt om min opplevelse, da. For det første så ble jeg - oj, vilken överraskning - totalt overlessa med ting å gjøre på jobben sååå det ble satans dårlig tid til å mekke noe spel. Har hatt det sånn før om åra også, men i år var det ekstra ille. Jeg satt til halv tre natt til lørdag og prøvde å få ferdig noe rask; rakk det ikke, sov skitdårlig resten av natta og prøvde å få det ferdig mens jeg satt på arrangementet isteden. Det funka nesten sånn halvveis ikke egentlig, og det ble med en veldig kort demo som viste fram grunnmekanikkene. Prata med noen som syntes det virka artig, men det var nok mest fordi jeg fortalte om alle ideene jeg hadde men som jeg ikke hadde rukket å få med. Jeg er skuffa over min egen innsats, og det føltes litt teit å stå der med rælet mitt når så mange andre hadde mekka fetere ting. Jeg lurer litt på om det kanskje er mer vits i å dra som publikummer neste gang, jeg fikk ikke sett noe særlig av de andre bidragene (men det jeg så virka skikkelig fett, det er tydelig at nivået er mye høyere nå enn da det starta) og nesten ikke prata med Erlend.

Men! Godeste herr Ganon med fru hadde jo vært så vennlige å invitere meg på besøk med overnatting, og Ganon og Buggz holdt meg med selskap hele dagen. Etter en skuffende presentasjon og mye stress, hjalp det godt å bli tatt med på hipsterburger og hipsterkaffe (pluss at vi så på en skikkelig hipsterbar), for så å bli med til Drammen Rock City for litt godt, gammaldags brettspill og Smash Bros. Brettspillet (Citadels) var nytt for meg, men det var både lett å lære og ga mange gode muligheter for både taktikk og dickishness, så jeg vant en av to runder. Smash var litt verre (Amiiboen min vant mer enn meg :v), men det var lett den beste Smash-runden jeg har spilt noen sinne med mye moro og mange fantastiske episoder. Tusen takk for en bra helg, gutta. Det var stor stas. :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#26
NM i Gameplay 2018 har den kuleste premien ; eget arkadekabinett på Tilt!

Screenshot_2019-01-01-10-53-41.png


Inb4: Lad telefonen din, din boms
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Det er den greia der som Gøran fortalte meg om, var veldig gira når NFI synes ideen var god og gikk med på det.

Planen er å ha kabinettet stående i årevis og etterhvert ha flere bidrag på den så man kan velge spillet man vil.