No More Heroes countdown

Lodin

Der Waaaah
#2
Vil ikke ha flere countdowner! Bare sleng ut en notis om hvilken dag det skjer noe og slutt å leke deilig.

Suda is fucking us again! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Og den praktiske forskjellen på å ha en nedtelling, og en plakett det står en dato på, er...?
 

Lodin

Der Waaaah
#4
At nedtellinga i 90% av tilfellene ender i gråt og tårers gnissel enten fordi serveren kræsjer og ingen får se innholdet eller det bare popper opp en beskjed om at det skjer noe i Japan Time.
 
#5
Er det spillet her i det hele tatt stort nok til prøve seg på å leke GTA når det kommer til markedsføring a? Fett nok for Nintendo og fanboysa at noen bestemmer seg for å lage noe unikt til Wii, men No More Heroes ser jo ikke såååå hett ut. Drukner ihvertfall i høstlineupen for min del.
 
#6
:eng101: Ti stille, din tølper. No More Heroes ser definitivt hett ut.

At det forrige spillet til Goichi Suda het Killer 7 er et sterkt argument i seg selv.
 
#7
SITAT(oerhört @ 14.06.07, 08.10) 70255
:eng101: Ti stille, din tølper. No More Heroes ser definitivt hett ut.

At det forrige spillet til Goichi Suda het Killer 7 er et sterkt argument i seg selv.
[/b]
Saa med andre ord saa er vi sikra nok en saer og kjedelig opplevelse? :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Sær/original? Definitivt! Kjedelig? Absolutt ikke! Friske pust er veldig velkomment i spillbiblioteket mitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Amen til det. Regner med at No More Heroes blir å by på en opplevelse som kanskje ikke er unik, men iallfall såpass karakteristisk at jeg aldri har sett maken før. Gleder meg. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Alternativet er at det er så revelusjonerende at man kun kan gå videre, til høyre, venstre eller tilbake. Uansett er det sikkert at det står en ekkel gubbe i sadodrakt å maser om at vi er i en trang knipe.

Spilte ikke så mye Killer 7 og lar det derfor heller ikke gå utover noe, men jeg ser ikke helt at Suda skal redde spillindustrien med surrealismen sin og mangelen på helter.
 

SHDR

Gullmedlem
#11
Killer7s kontrollsystem var jo et stort, deilig spark i ballene til hele det nåværende kontrollparadigmet hvor du har så lite du skulle ha sagt i hvordan opplevelsen utspiller seg at det er like greit å bare kutte ut bekymringer rundt vriene manuelle kameraer og bare kjøre spillene fullstendig, deilig lineære.

Jeg syntes det var langt mer komfortabelt å spille Killer7 enn de fleste spill med manuelle kameraer. Hvis jeg synes det er mer comfy å spille et ultralineært spill og dermed sannsynligvis gidder å spille det mer, er ikke det så galt.

Hvorfor er spillbransjen så jævlig opptatt av nonlinearitet i spillområdene sine uansett? Det er jo spillmekanikken som burde være nonlineær og oppfordre til kreativitet og improvisert interaksjon. Interaksjon med omgivelsene kommer ikke til å komme over Half-Life 2-nivå med det første. Iallfall ikke før vi får fatt i mer taktile kontrollmetoder som lar deg interagere mer presist og håndgripelig med virtuelle tredimensjonale verdener.

Gnøh. Høres ut som en diskusjon vi hadde med Alex og Endre for noen år tilbake der de to klarte å insistere på at DS-ens input kunne repliseres på en dual-shock og dermed ikke hadde noen fremtid. THREAD JACKING!!!11
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Jaja, nå er nedtellinga over og sida oppe. Hva inneholder den? Ikke en dritt annet enn litt info om hovedkarakterene og ei liste over hvem som lager spillet. Alt på japansk så klart. <_<
Hadde jeg rett eller hadde jeg rett i at alle disse nedtellingene er noe forbanna dill?
 
#13
Jeg lo litt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Ehm bare meg eller så detta spillet skikkelig ræva ut når det gjelder det grafiske? Ihvertfall på de bildene her :eek: Ikke at jeg aner hvilken konsol dette ska komme til da men :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
De bildene der er ødelagt av JPEG-artifacts, da. Men nei, Wii-en har ikke akkurat kanonoppløsning å by på. Ser fortsatt pent ut, synes jeg. ^_^