Nobu slutter i squarenix

Opprinnelig skrevet av LoCo_nisse@02.02.2005, 11.07
Man må ha en klar respekt for en man som Nobu Uematsu. Men... Det betyr ikke at Square ikke kommer til å bli rævkjørt fra nå av. Etter min mening kan det være en positiv ting. Få litt friskt blod inn i det. Foresten, om det er noen som har funnet et sted der man kan kjøpe cdene til "The Black Mages", si ifra!
171962​
De har det både på gamemusic.com og play-asia.com. Personlig vil jeg anbefale play-asia, som både er billigere når det gjelder albumene og transporten. I tillegg har de en mye raskere leveringstid. Jeg måtte vente 8 uker på det ene albumet mitt fra gamemusic, selv om de hadde det på lageret og ble sendt noen dager etter bestilling. Play-Asia bruker derimot cirka én uke. Kan også nevne at jeg fikk toll fra gamemusic, til tross for at de satt prisen til 10$ og som gave. Jeg har ikke fått toll fra Play-asia med unntak da jeg bestilte for cirka 150$.

Jeg er forresten helt enig med deg angående Nobu Uematsu. Friskt blod og mer innovasjon fra Square-Enix kan være positivt.

Jeg har bestilt fra gamemusic.com flere ganger, og har aldri fått toll. De pakker også inn cd-ene veldig godt, så selv om pakken får en del bank er cd-ene uskadde når du får dem. Vil absolutt anbefale cd-en, og de har veldig stort utvalg av all mulig spillmusikk, som kanskje er litt vanskelig å få tak i andre steder. Play-asia har jeg ingen erfaring med.