Noby Noby Boy - Ute på PSN!

Lodin

Der Waaaah
#1
Nytt spill fra Katamari Damacy kisen så da vet vi det blir sære greier. Denne gangen skal man styre en kålmarksak og spise ting rundt seg. Ikke ulikt Snake bare at det er helt annerledes... Vi kan kun spekulere i hva Noby Noby Boy betyr, kanskje det er kålmarkbisken sitt navn?
Uansett kommer det til PSN en eller annen gang og sikkert Live Arcade og sånn etterhvert. Uansett fint å se at Keita Takahashi ga opp planen med å designe lekestativer som levebrød og heller satser på spill selvom han hater dem. :p
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#2
Noby Noby Gutt: Et og Fordøy

Digger fysikken i kålmarkkroppen. Ser kult ut å styre.
 
#4
Et bilde sier mer enn tusen ord. Jeg håper inderlig dette kommer på Xbox Live òg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Hadde vært gjevt det, ja. Jeg veit iallfall at jeg skal kjøpe det der. En 1up-preview jeg gløtta på tidligere begynte med å forklare at i tillegg til Noby Noby Boy nede på planeten så er det ei Noby Noby-jente ute i verdensrommet som går i geostasjonær bane rundt kloden, og i takt med at Noby Noby-gutten strekker seg gjør hun det også. Bare konseptet med å strekke en midgardskålorm rundt jorda er nok for meg. ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Det er slik at alle spillerne i verden bidrar til at romjenta strekker seg utover i solsystemet. med andre ord vil de som kjøper spillet tidlig være med på hele prosessen med å komme seg forbi månen og alle planeten i tur og orden, mens de som kjøper det om et år vil oppleve at alt er "unlocked" allerede.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Man styrer forbeina med venstre stikke og baken med høyre og så kan man fly med L2 og R2 og spise ting med L2 og drite dem ut med R2 også blør jeg neseblod nå og det vil ikke slutte.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Jeg skal kjøpe dette i morgen, om så bare for å frike ut bekjente med intetsigende gameplay som .
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Det er gloriøst, er hva det er. :D

Min Noby Noby Boy-video viser hvordan man kan jage en katt, spise den og prompe den ut i geostasjonær bane før man flyr etter for å se hvordan det står til. Etterpå viser den hvordan man kan knyte en knute på seg selv rundt et lekestativ. Kan laste den opp på tuba hvis noen vil se.

Sånn ellers, Trophies: Har tre så langt, ett for å fullføre tutorial, ett for å snurre på taket i huset mitt og ett for å avslutte spillet. Resten er hemmelige, bortsett fra ett: "Give the Prince a ride". Jepp.

Kort sagt så er dette en lekegrind som ikke gjør noe annet enn å la deg leke som du vil. Tredve kroner koster det, jeg anbefaler at du sjekker det ut hvis du har en PS3. Eurogamer er enige med meg og sier at spillet er verdt ni av ti.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16

Min også! På tide å slenge litt salat. Med seg selv. :wth:


Litt seinere besøker Boy en liten by hvor folk rir rundt på svevende fisker. Og slik går nu dagan.


I byen hvor det bare bor politimenn og tjuver er det på tide å innta sin beste gangsterstil.


Flott utsikt fra utkanten av byen. Man ser huset hvor taket falt av uten videre, grisen og mannen som later som om de ikke ser hverandre, og så klart den fjellstø Boyen som har tatt jobben med å være buss fra den ene enden av byen til den andre.


Når det regner i ørkenen, ja da feirer man så klart ved å gi neger-Marge Simpson en ridetur.


Scene fra det nye gangstereposet Noby Noby Boy: Blood on the Sand.
 
#17
Det der ser ut som det mest bisarre spillet noensinne...jeg må spille det. Det bør komme på 360 en gang også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Lasta opp en video som viser Boy i Sumo-og-grønnsakbilistan. .
 

Jante

privileged CIS shitlord
#19
Jeg får litt Psychonauts-vibber, iblandet en god dose Katamari, Pac-Man og Snake fra de gamle Nokia-mobilene og et par doser med syre.
 
#20
Ser ganske interesant ut. Elsket tross alt begge Katamari spillene, og holdte ganske lenge på med dem også... Så lenge prisen er under 70kr, så skal jeg kjøpe dette også :D