Noen her som spiller "seriøse"RPG'er?

#21
Når det kommer til RPG spill så er det etter min mening KUN MMORPG spill som gjelder. Det er ingen glory eller stas å få opp level i et offline spill.

Jeg driver å spiller Horizons for tiden. Noe dere burde seriøst sjekke ut om dere liker RPG spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Når det gjelder RPG så er etter min mening MMORPG bare skrot.
Bruke masse ordentlige penger og utallige måneder for å få litt høyere tall og bedre utstyr på figuren din? Blæh.
Når det er sagt kommer jeg til å gi sjangeren en siste sjanse med World of Warcraft - hvis det er kjedelig kommer jeg til å avsverge MMORPGS for evig og alltid.
 
#23
Masse penger? Betale 100kr i mnd er lomme rusk for meg og di fleste tror jeg. Når det tros alt er en "levende" verden hvor ting skjer hele tiden.

Offline RPG er morro det, ikke slikt ment altså. Men det å være medlem i en Guild som jeg er i The Brotherhood Of Steel som backer værandre opp når det trengs og har forskjellige folk som kan lage alt du skulle trenge av utstyr osv...det er morro.

Ingen ting i verdenen i Horizons finnes fra før...alt må lages av spillere. Pengene i verdenen er flytende ja alt er nesten som det er i real life.

Og hvis du/dere synes RPG spill er bare å få mere levels på figuren og utstyr vet nok ikke hva en snakker om...
 
#25
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@25.05.2004, 15.48
Einaste som er negativt med MMORPG er at det tar sjukt med tid.
Det gjør det.... Men det er morro at det tar tid. En skal fortjene å bli stor å kan drepe alt som kommer i veien.

For at drager skal kunne fly i Horizons så må dem vel komme opp i level 50 tror jeg... Men en fulvokst drage som flyr det er konge kult å se på....
 
#27
Jeg liker best Baldurs gate, NWN og Fallout... Fallout tror jeg er en av de morsomste rpg'ne jeg har spillt..... Og kanskje de beste, hvertfall det som har fenget meg mest... gleder meg til å se hvordan 3'rn blir...

Jeg håper også en gang på et ordentlig vampire the masquerade spill, som er mer fritt enn Redempsion og som jeg har fått inntrykk av at Bloodlines blir, sevlom jeg likte Redemption ekstremt godt, har egentlig ikke vært no fan av å spille FF serien, men jeg likte å se på en kamerat av meg spille det, blei veldig glad av å se på det igrunn.... mest syveren...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@25.05.2004, 16.46
Og hvis du/dere synes RPG spill er bare å få mere levels på figuren og utstyr vet nok ikke hva en snakker om...
Jeg tenker vi sier at jeg faktisk har peiling. :p
RPG er ganske mye mer enn å få levels og utstyr på figuren - en gripende historie, for eksempel. MMORPG er ikke det. MMORPGs gir deg beina, suppa må du koke selv - alt av historie og shizz må du selv finne på, eller samarbeide med andre for å få til noe som kan minne om en historie. Ikke vet jeg hvor kult det er å fremføre en historie man selv lager og regne med å få noe ut av opplevelsen, for jeg har ikke giddet å prøve. Det jeg har gjort i MMORPGs er å fise rundt og se på utsikten, banne og sverte over at byen jeg er i ikke har den traineren/handelsmannen/guild-tjohoien (stryk det som ikke passer) jeg er på jakt etter, og sist men ikke minst - denge monstre. Denging og atter denging - det er hva MMORPGs går ut på. Jeg har ingenting imot å mose ting, men jeg vil gjerne ha litt mer motivasjon enn å få en liten strek på XP-måleren min.

PS: Nei, "Fetch me a mushroom/Deliver this stick"-quests teller ikke som historie.
 
#29
Neverwinter Nights er best. Det vil det alltid være. Ingen over, ingen ved siden