Nordmenn står bak....

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Burton@16.06.2004, 20.38
Jøss, dette var morro å høre! :)
Trudde den beste norske spelsida var Gamer.no.

Brukte ofte To The Game før, men nå er eg ikkje så opptatt av spel, releasdatoer, artikler, demoer (Eller jo, demoer er kult!) osv.
Men det betyr jo ikkje at sida blir dårligere av den grunn, he he! :D

P.S: De skulle hatt eit forum så hadde sida vore perfekt! :tommelopp:
Dersom Gamer.no er norges beste spillside, kommer spillnorge til å få seg en overraskelse ...

Kilik

Lokal moderator
Og med tid og stunder kan kanskje gutta få et normalt forhold til spill igjen.

- Det er flere år siden sist jeg spilte et spill, sukker Erik.

- Til det har jeg jobbet for mye med dem.
Likte ikke den her. Kanskje en god grunn til å IKKE få seg jobb i spillindustrien...

jeg ble ikke sjokkert, selvom jeg ikke viste at de var norske fra før.
sjekker ikke så mye realese dato'er. får de for det meste med meg på nyheter på blant annet ign og advance-power

Meiner du å si at Gamer.no er ei DÅRLIG spelside, Shadar?
Eg kjem i alle fall ikkje på noe heilnorsk spelside som er bedre enn Gamer.no (Utenom To The Game så klart, he he).

Fint om du kjem med noe eksempel så kanskje du klarer å overbevise meg om at det finnes noe norsk spelside som er bedre enn Gamer.no (Så klart klarer du å overbvise meg til slutt, i og med at eg nesten ikkje veit om noen norske spelsider, he he :p ).

Btw, dette er dei andre norske spelsidane eg veit om (Som ikkje er bedre enn Gamer.no. Men så klart, dette er mi meining):

Games.no
Spill.no

Hadde mange i hovudet før, men eg er ikke så ofte på andre sider enn Games.no forumet, spillegal.no forumet, NGF forumet, Gamrshell forumet, To The Game og Gamespot. Dessuten veit eg at ei av dei sidane eg kunne i hovudet er lagt ned nå.

Så klart, du kan jo få andre utendlandske sider på norsk, men sidane er jo ikkje norske likevel (Gamereactor.net f.eks. Ei dansk side som du kan få på norsk regnes likvel ikkje som noe norsk side sida det opprinelig er ei dansk side). Eller reiknar vi dei som norske då...? :usikker:

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Burton@17.06.2004, 21.00
Så klart, du kan jo få andre utendlandske sider på norsk, men sidane er jo ikkje norske likevel (Gamereactor.net f.eks. Ei dansk side som du kan få på norsk regnes likvel ikkje som noe norsk side sida det opprinelig er ei dansk side). Eller reiknar vi dei som norske då...? :usikker:
Heh, gamereactor var jo en dansk side.
Men nå har dem egne avdelinger i både Norge, Sverige og Danmark.

Gamereactor No

Gamereactor Se

Og til sist:
Gamereactor Dk