Norges Mest Sofistikerte Prompenasjon

En tråd i 'Sosial spilling' startet av justincase, 21.05.2017.

1. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Påmelding er i gang og den er individuell, dvs du skriver opp hvem du vil spille på lag med. Hvem er jeg på lag med?

@ganon, hvordan er du på gjerdet med dette?

2. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Du er på lag med meg, iallfall. Hvis du orker. :D

Driver iallfall og fyller ut nå. Sleng dere med, og skriv opp navn i tråden så vi kan koordinere.

E: Og ja, vi blir jo faktisk spurt om vi vil være menneske, romvesen eller presse nå. Går for menneske, eller?

3. Buggz

4. ganon

ganon The Boshy

Er med som menneske. Er en liten fare for at jeg må jobbe, men tvilsomt.

edit: Meldte interesse for å være forsvarsminister. Utenriksminister rollen eide, men det hadde vært spennende å prøve noe nytt.

Sist redigert: 12.08.2017
  5. Yetipants

Fuck it jeg bare skriver opp @Buggz @justincase @ganon og @Agradula som medspillere og melder meg på. Gønn på dere andre også så havner vi antageligvis foran i køen hvis det blir stor interesse.

6. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Jeg har meldt meg opp som Alien med dolosus.
    Jepp. Jeg er han kjipe.

7. Buggz

Jeg var forsker forrige gang og prøver gjerne noe nytt nå. Da tar jeg utenriks.

8. Yetipants

Går for Prez denne gangen. Forsvarsminister er jævla fett og du har mye ansvar, men øh jeg vil ha flere ting å drive med og bry meg om. @justincase og meg får ta en nevekamp for å avgjøre.

9. Tutankoopa

Tutankoopa Ole (憂來)

Jeg meldte meg på og la inn navnene deres slik jeg husker dem fra minnet. Så vi får håpe det var rett

Agradula, Buggz, ganon og 1 annen person ga dette en brofist.
  10. Agradula

I verste fall spiller du med noen andre som helt sikkert er hyggelige.

Tutankoopa og demake ga dette en brofist.
  11. Buggz

Det er tre fra dette laget som et påmeldt nå, regner med det er @Yetipants og @Tutankoopa. Der er tre nasjoner med fem i laget: USA, Russland og Kina. Siden USA er tatt fikk jeg valget, og gikk for Kina da jeg skjønte det på @demake at de gjentar Russland. @ganon og @justincase, få ut fingeren!

12. demake

demake Seksuelt godteri

Nei, jeg tror vi er USA denne gangen faktisk.

13. ganon

ganon The Boshy

Meldte meg på i går kveld jeg. Skrev at jeg tok dibs på forsvarminister rollen og greier.

Buggz ga dette en brofist.
  14. Buggz

15. justincase

justincase Jjang Forumleder

Har forsøkt å få med TUA-gutta og siden noen av de ville ble jeg med de da de er en del færre. Blir nok 4 stykker, så anbefales alle å fylle den siste plassen på SG-laget, det er dritartig!

16. demake

demake Seksuelt godteri

Jepp! Team Bergen er USA Gilead denne gangen. JØR SG STORT IJEN

Yetipants ga dette en brofist.
  17. Buggz

Ingen?! I så fall får vi en straggler, for vi har fått Kina uansett og snart åpner de singelkøen.

18. Agradula

Se på det som rekruttering til norges mest sofistikerte promperom.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.