Norges Mest Sofistikerte Prompenasjon

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Påmelding er i gang og den er individuell, dvs du skriver opp hvem du vil spille på lag med. Hvem er jeg på lag med?

@ganon, hvordan er du på gjerdet med dette?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Du er på lag med meg, iallfall. Hvis du orker. :D

Driver iallfall og fyller ut nå. Sleng dere med, og skriv opp navn i tråden så vi kan koordinere.

E: Og ja, vi blir jo faktisk spurt om vi vil være menneske, romvesen eller presse nå. Går for menneske, eller?
 
#24
Er med som menneske. Er en liten fare for at jeg må jobbe, men tvilsomt.

edit: Meldte interesse for å være forsvarsminister. Utenriksminister rollen eide, men det hadde vært spennende å prøve noe nytt.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Fuck it jeg bare skriver opp @Buggz @justincase @ganon og @Agradula som medspillere og melder meg på. Gønn på dere andre også så havner vi antageligvis foran i køen hvis det blir stor interesse.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Jeg var forsker forrige gang og prøver gjerne noe nytt nå. Da tar jeg utenriks.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Går for Prez denne gangen. Forsvarsminister er jævla fett og du har mye ansvar, men øh jeg vil ha flere ting å drive med og bry meg om. @justincase og meg får ta en nevekamp for å avgjøre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Det er tre fra dette laget som et påmeldt nå, regner med det er @Yetipants og @Tutankoopa. Der er tre nasjoner med fem i laget: USA, Russland og Kina. Siden USA er tatt fikk jeg valget, og gikk for Kina da jeg skjønte det på @demake at de gjentar Russland. @ganon og @justincase, få ut fingeren!
 

demake

Seksuelt godteri
#32
Nei, jeg tror vi er USA denne gangen faktisk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Har forsøkt å få med TUA-gutta og siden noen av de ville ble jeg med de da de er en del færre. Blir nok 4 stykker, så anbefales alle å fylle den siste plassen på SG-laget, det er dritartig!
 

demake

Seksuelt godteri
#36
Jepp! Team Bergen er USA Gilead denne gangen. JØR SG STORT IJEN
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Ingen?! I så fall får vi en straggler, for vi har fått Kina uansett og snart åpner de singelkøen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Enhver demokratisk folkerepublikk med respekt for seg selv trenger en byste av formann Rofl Mao. Kamerat Fetthest tar ansvar.

15056362031378406847398527431491.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
#40
168BBA79-A113-4B67-9F57-22A36C472457.png
Kroppen min er mer klar enn noensinne