Norges Mest Sofistikerte Prompenasjon

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
De fleste interesserte har vell sett allerede MEN, flere av oss deltok på den siste og dette er noe alle burde vurdere å slenge seg med på!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Er veldig, veldig interessert i dette, ja.
 

demake

Seksuelt godteri
#4
Team Bergen er med igjen
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#6
Synes også det der så skikkelig kult ut :) Melder meg nok gjerne på om det er plass!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Ang plass car det førstemann til mølla. Den mølla er også ganske trang, så det er faktisk vest å melde seg på samme dagen de åpner for det.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#10
Okei, men påmelding åpner litt senere eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Så ja. Har vi laget vårt klart? Jeg vil være med iallfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
@demake stiller med eget Bergen-lag, så vi som er igjen får sette opp vårt/våre, avhengige av hvor mange som blir med. @Agradula @ganon @justincase er nok med, men jeg husker ikke om fire eller fem var maks antall på et lag. Kanskje det kommer an på landet man skal spille (USA var fem i fjor mener jeg).

Noen flere som kan tenke seg å være med på dette? @Jante @Klaymen @Tutankoopa
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Hvem tar ansvar for å melde oss på? @justincase , er det en jobb for deg? Jeg kan så klart gjøre det, men pga. kids og leggetid spørs det litt om det passer akkurat da. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Ellers så lar dere etterdilterne bli journalister, og så lager Spillegal to lag!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#20
Vi kan bestemme oss iløpet av helga tenker jeg! Forsøker å lure med TÜA gjengen og, men de har ikke vist masse entusiasme enda.