Norges Mest Sofistikerte Promperom Fotball`s Lag Manager

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Buret reint og greier. Verdens beste keepere? Mest sannsynlig, ja.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Flott mål av shinra, og ny nydelig assist fra Terje. Merker supporterne begynner å få trua, entusiasmen i garderoben stiger.
 
#24
Første seriekamp skal spilles borte mot Lillehammer. Jeg har valgt laget ut i fra hvem som har prestert best i treningskampene og hvem som er i best fysisk form. Jo Inge er førstevalget mitt på venstrebacken men har klart å skade seg selv og er ute i noen uker. Jeg har derimot stor tro på at disse gutta skal hale dette i land.


Hør skal det kontres og kjøres beinhardt.


Jeg motiverer gutta og sier jeg har trua. Siden dette er en bortekamp instruer jeg dem i å ligge litt lavt, og sørge for å slå pasninger i bakrom som de kan løpe på samtidig som vi skal utnytte flankene.


Det funker! Vi vinner 0-2, og på særdeles overbevisende vis. Fullstendig dominans og overkjøring. En suser av Drauden og et cornermål av JustinCase sørget for at vi kunne ta med oss tre poeng hjem til Snus Kjerra Arena.


Gutta er naturligvis fornøyde med rosen jeg har gitt dem.

Her er mer om dette:
 
#28
Før vi møter VIF har vi hjemmekamp mot Raufoss. Vi feier dem av banen med solide 2-0. Shinra85 scoret før JustinCase ble matchvinner igjen etter en corner. Yetipants holder som vanlig buret rent.

I mellom kjører vi noen mindgames.



Tror vi det funker? Han svarte meg ihvertfall aldri, den feige dritten.


Jeg har plukket et litt uvanlig lag til denne matchen. Nabbe, Lodin, SirkusMartin og Jante starte istedenfor de som har spilt de siste kampene. Jeg ber de slappe av og kose seg siden alle tror vi kommer til å få juling uansett.


Litt kos hjelper, for til pause er det fortsatt 0-0! I andre omgang skjer det litt mer. Adem Guven gir VIF ledelsen før Lodin utligner med et helt sykt mål (se tubb i bunnen).


Det betyr 1-1 etter full tid og ekstraomganger!



Det skjer ingenting i ekstraomgangene og da blir det straffer. Pulsen går opp....

VIF setter sine 5 straffer, vi setter våre 4 første... før Sheriffen bommer på den siste. Vi er ute av cupen :qq:


Gutta fortjener likevel ros.



Litt stats. Sjekk tilskuertallet!

Høydepunkter:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
RIFFA!! Nå som vi skulle slå detonere cupbomba! Jaja, jeg er åpenbart ikke happy.
 
#32
Jeg spilte fotball 4 realz i over 10 år, og stort sett i samme posisjon.

GJETT HVOR JEG SPILTE A?
10/10 research/stalking-poeng til riffen!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Kan ikke si meg annet enn enig når jeg ser mentaliteten til FM-Justin.
 

Terje

mostly harmless
#36
Pfff bare fordi ligaens tydeligvis blindeste møkkakeeper ikke tar imot den enkle ballen der så skal lissom spilleren med lagets mest fantastiske assister byttes ut med deg? Trukke d.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Nå liker jeg fotball.
 
#39
Oppdatering.


6 seriekamper er spilt og vi ligger på andreplass. Det er ikke godt nok, da det kun er førsteplass som gir opprykk. Vi er fortsatt ubeseiret og har kun slippet inn ett mål. Vi scorer derimot for lite, det må jeg gjøre noe med.


Det er Shinra85 som står for målene i 2. divisjon avd. 1. 6 mål på 5 kamper fra start (og 1 innhopp) er høyst godkjent.



JustinCase troner helt øverst på spillerbørsen i divisjonen. Dette ser bra ut!